THIS T-SHIRT IS EVERYTHING

Planene mine for i dag var å trene, vaske rommet mitt, ta oppvasken og vaske badet. Men jeg har gjort alt annet enn dette hittil, haha. Jeg vet ikke hva det er med denne dagen, men alt jeg planlegger blir ikke gjennomført fordi jeg er sykt surrete og treig. Til og med hodet mitt henger etter alt annet føles det ut som. This day is not my day…. Jeg skal få til alt bortsett fra treningen, siden jeg skal stenge på Urban i dag. Etter stengingen skal jeg stikke videre på jentekveld hos mine kollegaer fra jobben som jeg ser veldig frem til. De skal nemlig presentere noe nytt de har begynt med, så det skal bli kjempegøy å høre mer om dette!

For litt siden mottok jeg en sinnsykt kul t-skjorte fra Junkyard, som jeg bare måtte ha. T-skjorten er fra Eleven Paris, som flere av overdelene mine er fra. Mye av printet de bruker på klærne deres, går igjen i veldig mange av dem og det er derfor jeg elsker dette merke. Jeg har egentlig hatt planer om å ta bilder ute med den, men det har bare vært alt for kaldt til å stå med en t-skjorte ute, så da ble bildene inne istedenfor. For hvis det er èn ting jeg hater over alt på jord, så er det å fryse. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg elsker produktene fra Eleven Paris, men en ting er sikkert og det er at t-skjorten min har alt jeg ser etter. Den er veldig lik den grå jeg har, om noen av dere husker den. Derfor artig med en med mye farger og en uten, perfekte variasjonen. Den er dessverre utsolgt for øyeblikket, men de har masse annet kult som dere kan sjekke ut her.




Likte du t-skjorten & hva er planene dine for i dag?

9 kommentarer
    1. Elsker Eleven Paris selv, når jeg var i Paris dro jeg innom butikken deres OG JEG DØDE!!! Ikke bare av å se på klærne og utvalget, men også av guttene som jobbet der, hahaha. Søteste, morsomte og kjekkeste guttene jeg har sett!!! Du burde dra dit, til hvilken som helst Eleven Paris, utvalget er helt sykt:)

    2. Wowowow! Den genseren var nydelig, og spesielt på deg<3<3 Skjønner ikke hvordan det er mulig å kle alt haha, åååå
      Skal ikke noe spesielt i dag utenom å se Idol og spise god mat haha! Håper du får en kjempefin helg, Madeleine<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg