ANTREKK: BEIGE AND WHITE

I går kveld fikk jeg en helt unormalt energi igjennom hele kroppen som bare gjorde at jeg ble rastløs til de grader. Jeg ville ut, leke, hoppe, gjøre et eller annet – men pga det forferdelige været var det vanskelig å komme på noe å gjøre. Så der satt jeg, alene på rommet mitt med mye energi jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av. Derfor tenkte jeg en syk tanke som jeg sjeldent tenker, og som jeg sjeldent tar intiativ til. Nemlig å trene! Dessverre fikk jeg ikke med noen ned på treningen, så da dro jeg like gjerne alene ned og trente stykre i litt over 1 time. Ufattelig deilig å få ut den energien som bare satt fast i kroppen min! Noe jeg overrasket meg selv over, er å faktisk dra ned på treningsenteret alene. Jeg hater å trene alene, rett og slett fordi jeg er alene rundt andre mennesker. Men jeg klarte det, og det er så deilig å si. Stølheten har kommet på plass i dag, og det passer derfor perfekt at det ikke blir trening igjen før i morgen.

Da jeg stod opp hadde jeg null planer, men jeg er litt smart – for det ender alltid opp med å skje et eller annet. Så det er alltid lurt å fikse seg litt! Siden det endelig var sol å se ute, kjørte jeg på med et par nye solbriller som dere garantert har sett tidligere. Dere husker vel kanskje Lene Orvik’s sin solbrillekolleksjon? Endelig har jeg fått dem, bedre sent enn aldri. Ikke nok med det, så har jeg fått en rabattkode “MadeleineP” som gir dere hele 40% som dere kan bruke på hjemmesiden til ShadesOfNorway. Koden er gyldig ut februar!






Kåpe fra Vivikes // Genser fra Adidas // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Nly Shoes // Veske fra River Island // Solbriller fra ShadesOfNorway (sponset)

Hva synes dere om antrekket?

11 kommentarer

Siste innlegg