JUST DID IT

En av grunnene til at jeg føler bloggen min er litt kjedeligere om dagen er rett og slett fordi jeg er så mye på farten at jeg ikke får knipset bilder. Dette skal jeg bli flinkere til, for det er så mye å knipse her. Jeg har faktisk vært så sosial at jeg nesten har glemt å blogge, det er god følelse men også fælt samtidig. Det er helt fantastisk å ha så mye å gjøre, men jeg må selvfølgelig finne tid til dette òg. Jeg vet ikke helt hva som skjer med denne energien min om dagen, men et eller annet er det og jeg elsker det. Det er onsdag i dag, og det er allerede 2 gang jeg trener denne uken. Og for noen av dere er det kanskje ingenting, men for meg som vanligvis ikke trener mer enn 2 ganger i måneden (haha) så skjønner dere hva jeg mener. Jeg trente alene på mandagen, og bena mine er gelè enda. Med tanke på at jeg hadde en styrkeøkt med søsteren min i stad, ble det rygg og armer. Hvis det er èn ting jeg hater å trene så er det armer. Det er sååå kjedelig i forhold til å trene ben, kanskje fordi jeg er mye sterkere i bena enn hva jeg er i armene men… Det gjelder bare å finne noen morsomme øvelser så blir det bedre tenker jeg. Det hadde vært supert om noen av dere hadde noen tips til gode øvelser for overkroppen – og eventuelt ben. Alltid kjekt å prøve ut noe nytt, og med tanke på at jeg skal trene igjen i morgen tidlig med bestevenninnen min. Kanskje vi har noe nytt å prøve ut på morgenkvisten? Jeg vet allerede nå at jeg kommer til å være støl i hele kroppen, så det skal bli gøy å se hva jeg klarer å trene i morgen haha.

Ellers har jeg veldig lyst til å spørre dere om noe jeg har tenkt på! Jeg lurer på om det hadde vært interessant for dere om jeg har Ukens favoritter her på bloggen, hver søndag? En leser tipset meg om dette, og det falt veldig i smak hos meg. Så si gjerne hva dere synes om denne ideèn og eventuelt hva dere ønsker mer av på bloggen.

Ikke glem å følg meg på snapchat: Alohaamad


Har du noen morsomme øvelser å anbefale?

12 kommentarer

Siste innlegg