MADELEINE PEDERSEN ❤ JUNKYARD XX-XY

// I samarbeid med Junkyard

Nok en drøm har gått i oppfyllelse, og det er nesten så tårene kommer.

Det er helt VILT at denne dagen endelig er kommet. Jeg kan endelig fortelle dere hva jeg har drevet med i sommer sammen med Junkyard. I all hemmelighet, har jeg og Junkyard XX-XY samarbeidet med å lage en vårkolleksjon sammen. Dette var helt nytt for dem, og også noe helt nytt for meg. Men dette takket jeg ja til uten å nøle, denne muligheten skulle jeg ta. Det har vært mye hardt arbeid, mange møter og reiser for å få dette til å skje – men som man alltid sier hardt arbeid lønner seg. Dette har resultert til det jeg aldri trodde kom til å skje. Jeg har designet min egen kolleksjon!!!! Noe av det beste med det hele er at jeg har designet den sammen med Junkyard XX-XY som har vært mine partnere i mange, mange år. Det betyr derfor veldig mye for meg, og det er en ære av å være samarbeidspartnere med dem.

Kolleksjonen vi valgte å gå for har absolutt alt. Vi designet 10 produkter som representerer meg og ikke minst Junkyard XX-XY, så det er 2 stiler i èn kolleksjon. Det er min personlige stil med en bit av streetstyle. Men i en slik kolleksjon kan man ikke glemme de cozy og basice produktene man bare må ha i klesskapet sitt. Det er derfor jentete, kosete og chill vi gikk for i denne stilen her. Alle disse produktene kan styles om hverandre, og jeg er sikker på at du finner noe du liker – det håper jeg i hvertfall! Plaggene er laget for og av meg, men det er passer perfekt til alle andre Junkyard Girls også.

For å se alle bildene og produktene jeg har designet trykk HER.

Hva synes dere?

38 kommentarer

Siste innlegg