CAFÈ RIIS

I går hadde jeg en date avtale, en svært etterlengtet date med Ingvild. Det er utrolig lenge siden vi har gjort noe sånt sammen, så det var virkelig på tide å ta igjen tapt tid. Vi har kjent hverandre i mange år, men som flere sikkert kjenner seg igjen i, så hender det noen ganger at man bare mister litt kontakt uten at det er med vilje, så dette måtte vi bare ordne opp i raskest mulig. Det er veldig rart å tenke på, for hun er ikke bare en god venninne som har vært der for meg, men hun er også en helt utrolig kollega fra Urban som alltid stiller opp. Det er veldig gøy å tenke på, vi er gode venner og jobber i tillegg sammen – og når vi først jobber sammen har vi det latterlig gøy på jobb. Men enda godt vi har det enda mer gøy utenfor jobben sammen. Det BESTE med dette er at hun endelig har begynt å blogge igjen, og denne gleden/ lykken er det bare bloggere som forstår seg på. Endelig kan vi ha bloggshots sammen igjen (!!!!). Vi dro i går bort på Cafè Riis og hadde en lunsjdate der, før jeg skulle på Urban for å ta stengevakten klokken 15:00. Ingen av oss orket en posjon hver, så vi tok like greit lunsjen på deling og en himla god iskaffe til dessert. Det er merkelig hvor fort tiden går da man er i godt lag dere, og daten gikk så fort i går at vi allerede har lagt planer sammen for lørdagskvelden i dag med Ida også. Så dette blir en forbanna bra lørdag, og det gleder jeg meg til!

Det ble en veldig sen natt i går, siden jeg var med Ida. Vi spiste taco hos hun og koste masse med vofsa som dere kaaanskje så på snapchaten min? Hahaha, hver eneste gang jeg er der må jeg filme den søte vofsa, I just can’t help it. Med bare 4-5 timers søvn, klarte jeg å stå opp i dag for å gjøre meg klar for åpningsvakten på Urban, men nå kjenner jeg at det kanskje skulle passet bedre med 8 timers søvn istedenfor, heh. Det får jeg ta igjen i natt, det er nemlig søndag i morgen, noe som betyr null planer.

Ha en riktig god lørdag dere!

Sjekk gjerne ut bloggen hennes her.

Så det ikke koselig ut?

22 kommentarer

Siste innlegg