WORK WORK AND MORE WORK

Denne helgen har bare bestått av alt for mange festligheter, bokstaveligtalt. På lørdagen startet jeg dagen med en åpningsvakt på Urban, og så fort jeg var ferdig på jobb var det rett hjem for å dusje og gjøre meg klar for en morsom kveld med venner! Ida og Ingvild kom til meg litt tidligere på kvelden, hvor vi bare pratet litt og drakk litt før vi skulle på en hjemmefest med mye godfolk. Jeg vet ikke hva annet jeg kan si enn at jeg har fått en stor smak for hjemmefester. Ingen forsvinner, sånn som ofte skjer ute på byen, men man sitter heller samlet og har det veldig koselig. Da vi dro dit var det fremdeles rolig vors, men helt ut av det blå var det kaos og bare ganske lættis. Med en god drink i hånden, og riktig musikk som bare gir den perfekte stemningen – da kan man ikke be om så mye mer. Den kvelden gikk til mye latter og sprell, mer enn hva jeg forventet. Søndagen derimot hadde jeg forventet skulle bli såååå kjedelig og lame på grunn av fyllesyken som kom. Men det endte med at noen av oss sjokkerende nok var våkne tidligere enn andre, og bestemte oss derfor å sette på god musikk mens vi vasket hele leiligheten/ hytten for lørdagens festligheter. Etter leiligheten luktet himmelsk og var shinet, tok det ikke lang tid før vi alle dro på Campino og hadde frokosten der. Den frokosten var alt annet enn kjedelig, haha. Selvom alle var greit slitne, var det noen av oss som var litt mer sporty enn andre. Da snakker jeg om meg, Ida og Ingvild som bestemte oss for å ta en liten gåtur på Alby i det fine været. Det var kjempekoselig og litt av en måte å avslutte en morsom helg på.

Søndagen måtte jeg bruke som en restday, og derfor har jeg ikke annet enn noen bilder fra jobben på lørdagen. Men noen bilder er vel bedre enn null? Jeg hadde alt for mye å gjøre på jobben i dag, selvom kameraet var med så det ble derfor ingen nye bilder å vise. Om litt må jeg lallebua for jeg skal nemlig åpne på Urban i morgen før jeg har en uke full av forberedelser foran meg. Ha en fortsatt fin kveld!

Ikke glem å følg meg på Snapchat: Alohaamad.

Jakke fra BikBok // Genser & skjorte fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Klokke fra Triwa

Hva synes dere & har dere hatt en bra helg?

12 kommentarer

Siste innlegg