ANTREKK: BRIGHT WITH A PONYTAIL

Som om det ikke var nok snø i går, våknet jeg til bare enda mer i dag. Så mye at valget mitt av sko var helt på trynet i dag…. Jeg har igjen vært på farten denne dagen, men siden jeg knipset litt bilder osv er det bedre å ha det i et eget innlegg hvor jeg kan skrive litt mer utfyllende om det der. Eneste jeg kan si var at jeg overhodet ikke hadde sett for meg å ta antrekksbilder i dag, og droppet derfor dusjen. Men så spontan som jeg er dreit jeg i hvor fett håret mitt var i dag, satte det opp i en stram hestehale og dynket det ned med hårspray. Jeg hadde nemlig et møte tidligere i dag, som ble utsatt til i morgen så jeg droppet da å dusje heh. Før jeg visste ordet av det, satt jeg på med Ida ned til byen siden hun skulle på jobb mens jeg hadde noen andre planer. Tror jeg aldri har fikset meg så raskt før, men likevel sett menneskelig ut haha.

Antrekket mitt i dag var først veldig tilfeldig valg, før jeg gikk over til hvilken jakke jeg ønsket å bruke. Da bestemte jeg meg med en gang å gjøre antrekket litt lysere. Det er ikke første gangen dere ser denne kombinasjonen hos meg, det er det en stor grunn til – fordi jeg bare elsker lysegrått og lyseblått sammen. Nå som det også er så hvitt ute, ble det bare enda mer lys stemning i bildene som jeg likte. Det er veldig rart, men så fort jeg tar på meg den blå jakken så bare vet jeg at det blir en bra dag. Den gjør et eller annet med humøret mitt som jeg ikke kan sette ord på, men positivt er det.

Jakke & skjerf fra Urban // Genser fra Adidas // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?

24 kommentarer

Siste innlegg