FAVORITES FROM NELLY

Vinneren av Junkyardkonkurransen er: Maylen. Gratulerer så mye til deg! Du vil bli kontaktet veldig snart.


Jeg har dessverre blitt veldig syk, og har derfor ikke vært flink på bloggfronten. I går var den verste dagen, men den er heldigvis over – det var nesten så jeg ville grine av smerter. Jeg har fått forkjølelse, mistet stemmen, feberen er også på plass og i tillegg til alt dette har jeg generelt smerter i kroppen som kommer og går. Jeg sover fryktelig dårlig om nettene, våkner opp av at jeg er klam som bare rakkern.. Det er UTROLIG dårlig timing at dette skal skje nå, med tanke på at jeg jobber hver eneste dag denne uken, bortsett fra i morgen heldigvis. Det er ikke en mulighet engang å bytte bort vaktene, for nå er det kjempeviktig at jeg stiller opp for sjefen på Urban fordi vi har mye å gjøre frem til prisfest-dagene er over på mandag. Jeg kommer meg igjennom jobbdagene så lenge jeg lever på smertestillende og halspastiller. Opp i alt dette, så har nesten hele familien jeg bor under samme tak blitt syke bortsett fra storesøsteren min. Her er det alt fra omgangsyken til feber og kaldsvetting på nesten alle mann. Største frykten min denne uken er at jeg skal få omgangsyken, det kan bare ikke skje. Jeg har ikke tid…

Det er vel en selvfølge at man ikke tar selfies da man er syk, så da måtte jeg raskt finne noe annet å blogge om bare så dere ikke tror jeg har glemt dere. Det er første gangen jeg tar opp pcen på nesten 2 dager, og da jeg først tar den opp måtte jeg en liten tur innom Nelly. Fant utrolig mye fint, som sikkert faller i smak hos dere også.

Nå må jeg skifte til jobbantrekket mitt, så dere får ha en kjempefin dag!

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

16 HER // 17 HER // 18 HER

Så du noe du likte?

// Adlinks

9 kommentarer

Siste innlegg