ANTREKK: BEIGE SHADES

Følelsen av å ha frihelg er jammen meg deilig! Det er disse dagene jeg burde prioritere ting som virkelig er viktig, eller for meg gjelder det vasking og rydding av rom, men det har jeg ikke startet med… Jeg har derimot fått i meg for mye søvn, og levd et slow motion liv de 2 siste dagene. Alt jeg har gjort, har jeg brukt så sinnsykt lang tid på å gjøre at det er irriterende. Selv i dag som jeg skulle ut med Ida, satt jeg på sengen i en evighet for å forberede meg til at jeg skulle sminke meg. Jeg klarer bare ikke å sminke meg med en gang, for det er så forbanna kjedelig, er dere ikke enige? I dag hadde jeg flere grunner til å sminke meg, for i dag skulle jeg slå 2 fluer i èn smekk. Det er så deilig for oss bloggere da vi vet vi får tatt bilder til 2 innlegg på èn dag. For meg så gjelder det både antrekksbilder og selve dagen, hva den har bestått av. Så hva jeg har gjort i dag, skal dere få høre om i morgen.

Nå skal dere få se antrekket for dagen! Uten at jeg hadde noen antrekk i hodet, endte jeg opp med dette som egentlig er veldig tilfeldig satt sammen. Eneste jeg hadde bestemt var jakken som er fra Vivikes. Men alt det andre kom litt etter litt. Jeg synes det er vanskelig å sette sammen antrekk når det er kaldt ute, for da blir det litt den der layers on layers – og den er jeg ikke særlig god på. Derfor kjørte jeg en veldig enkel stil i dag med en hvit genser og svart bukse, og bare freshet det litt opp med skjerf og kule sneakers.

Jakke fra Vivikes // Genser fra AWA // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Veske fra River Island // Skjerf fra Urban // Klokke fra Larsson & Jennings

Hva synes dere?

18 kommentarer
    1. – Hva bruker du på leppene her? 🙂
      – Og kunne du laget en sånn “I LOVE VICTORIA´S SECRET BODYMISTS”-TAG og en “MY MAC LIPSTICKS”-TAG ? 🙂 <3

    2. Legger sjelden igjen kommentarer på bloggene jeg leser, men nå tenkte jeg å være litt hyggelig hehe. Jeg har lest bloggen din hver dag i over 3 år nå. Hver dag jeg er inne på bloggen din og leser, blir jeg i et så sykt godt humør! Ofte går jeg inn om jeg har en dårlig dag, og går ut av bloggen med et mye bedre humør! Det er bare noe med måten du fremstår på, så jordnær, koselig og samtidig profesjonell og dyktig. Jeg elsker bloggen din! Du er en sånn person jeg kunne tenkt meg å blitt venn med liksom haha! Jeg blir utrolig inspirert av deg og energien du utstråler gjør faktisk dagene mine bedre, å lese bloggen din er som dagens høydepunkt!

    3. Elegant kåpe og fint antrekk! <3 Jeg og gleder meg til våren og sommeren når det er mulig å ta outfitbilder med mindre klær 😀
      Ja, det er skikkelig kjedelig å sminke seg. Gjør det bare fordi jeg føler at jeg "må". Den dagen uten sminke i uken (maks to) er så digg! Haha.

    4. Marie: Herlighet å denne gjorde dagen min bedre, Marie. Tusen, tusen hjertelig takk for at du la igjen denne kommentaren på bloggen. Det betyr faktisk veldig mye for meg, selvom det er lett å tro andre ting siden man er en offisiell person, men tro meg – dette er det beste med å blogge. Igjen, TUSEN takk <3

    5. Anonym: Her bruker jeg Viva Glam II Satin <3 Jeg kan eventuelt lage et eget innlegg om MAC favorittene mine + et om alle bodymistene mine, så alt er oversiktelig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg