SPORTY, SUNNY DAY

De siste dagene har det vært helt supert påskevær, og jeg har derfor utnyttet det til det fulleste sammen med venner. Denne uken startet derfor veldig bra, kanskje litt mer sporty enn hva jeg hadde forventet av meg selv. De siste 2 ukene har jeg ikke tatt foten min innenfor treningssenteret, ene uken fordi jeg var syk og den andre uken fordi jeg har vært lat. Så dette måtte vi få snudd litt på, istedenfor å ta foten inn på treningssenteret bestemte Ida, Kinga og jeg oss for å ta en spasertur på Alby. Noe som var ganske morsomt, som jeg tenkte over flere ganger var hvor forskjellig antrekkene våres var. Den ene hadde en helt casual stil, andre så ut til å skulle dra på fest mens den siste hadde blitt spydd ned av leopardmønster. Jeg var den sistnevnte, og når jeg tenker meg om var antrekket mitt kanskje litt over the top med tanke på at vi kun skulle gå oss en tur. På turen ville jeg utforske litt mer enn å bare gå på en sti, så jeg så flere områder med store steiner som var lenger ute på havet og dit skulle jeg. Å komme seg dit var en ting, men å endelig ha fått satt seg ned og bare se ut mot havet var herlig. Man får så lyst til å hoppe uti, men så er det ikke sommer helt enda – men om jeg gleder meg!

Etter å ha slappet litt av på steinene, gikk vi opp til cafèen på Alby og avsluttet turen med en is i finværet. Merkelig å si, men den sjokolade krone-isen var helt sinnsykt god der og da, sier vel litt da jeg sikler i munnen i det jeg snakker om den. Resten av dagen gikk til at jeg så på Harry Potter mens Ida sovnet i sengen min bak meg. Jeg tror det er noe himmelsk med sengen min, for alle som kommer på besøk hos meg blir så søvnig når dem legger seg i sengen min. Godt for dem, ensomt for meg hehe.

Håper dere har en fantastisk påskeferie og at den har startet fra for alle!

Har du hatt en fin start på påskeferien?

11 kommentarer
    1. Hørtes veldig digg ut!! skulle gjerne bodd der du bor altså <3
      Har lest bloggen din veldig lenge, og en ting som hadde vært en ørliten forbedring, er at du deler opp teksten mer, og blander den inn sammen med bilder! Da vil det bli enklere å lese, og kanskje litt bedre? Tror det vil gi en bra helhet!
      Dette er bare et råd! Elsker bloggen din (og deg, du ser helt fantastisk ut!!) Håper du får en fin kveld og en nydelig påske :)<3
      Klem!

    2. Im so sorry but I have to say this, it annoys me so much. My porpouse is definitely not to be a bully or anything, i just have to say this because it’s something that has been bothering me. I’ve been your reader for a year or so now and the thing that bothers me is your friend. Why does she has to pose in a position where her head is vertical? I know a little edge is fine and looks really nice, but she ACTUALLY poses like she has put her head on a bench vertically, ready to be cut off like Game of Thrones style…
      Im so sorry… please tell her. She’s naturally beautiful and it would be nicer to look at her in the pictures of your blog if u didn’t must to turn your head towards hers to actually see something.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg