FEELS GOOD TO BE BACK

Jeg ser at flere la merke til at jeg skrev om at Deli De Luca hadde kommet til Moss i går, men at ikke dere forstod helt hvor. Hvis dere vet hvor Esso i byen er, så har det blitt byttet ut med Deli De Luca i stedenfor. Kjempegøy at det endelig har kommet, som jeg skrev i går. Siden vi var så gira, ble det jo knipset noen bilder der, for designet er så fint. Vi satt der kjempelenge før klokken begynte å bli mye og vi måtte tenke på å komme oss videre. Da handlet vi inn litt mat og snacks, siden vi skulle sitte på toget i litt over 3 timer. Viktig å ha noe å knaske på da! Turen dit gikk kjempefort, fortere enn jeg kan huske men det er nok fordi jeg gledet meg sånn.

Det føles helt fantastisk ut å være tilbake i Gøteborg! Det er noe med denne byen som bare minner meg for mye om London og New York, som jeg har en stor kjærlighet for. Til og med Ida følte at vi kjørte igjennom London’s veier, da det bare var Gøteborg. Noe litt annet enn Moss kan man si, haha. Så fort vi hadde tatt taxi til hotellet vi skulle bo på, la vi fra oss koffertene og dro ut for å finne et koselig sted å spise. Vi endte opp på en resturant som heter LeVantine Bistro. Der fikk man en skikkelig fransk følelse, som var koselig. Middagen må jeg virkelig skryte av, det smakte så godt og vi koste oss også med litt hvitvin og Creme brulè til dessert. Faktisk første gangen jeg bestiller meg det til dessert, men det blir overhodet ikke siste gangen.

Det siste døgnet har gått så sinnsykt fort, og jeg har fått knipset mange bilder jeg skal dele med dere i morgen og på torsdag. Håper dere fortsatt har en fin kveld 🙂

Har du reist noe i det siste?

8 kommentarer
    1. Så kult med Gøteborg! Jeg har faktisk ikke vært der før, men kanskje jeg må ta turen neste gang jeg er i Norge. For tiden bor jeg i Brasil, men i påskeferien reiste jeg til en tropisk øy med to venninner for å bare slappe av på stranda, helt fantastisk! Du burde komme til Brasil eller Latin-Amerika en gang, det er en helt annen verden 🙂 Lykke til videre i Gøteborg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg