GOOD MORNING HOTEL FLORA

// Oppholdet er sponset.

Det er nesten så man ikke vil dra hjem, fordi jeg sover så uendelig godt i disse sengene på hotellet. Selvom jeg så gjerne skulle ønske jeg kunne sovet lenger, måtte jeg og Ida rekke frokosten som stengte 10:00. Vi våknet derfor 1 time før, og sørget for å ha god tid til å spise frokost før vi skulle til studioet. Vi måtte også sørge for å pakke ned alt, sjekke ut og ordne taxi til stedet vi skulle være innen klokken 12:00. Så å se tilbake og tenke over at vi hadde 3 timer på oss, gikk de egentlig alt for fort. Jeg trodde jeg skulle rekke å blogge før vi måtte dra, men jeg kom ikke lenger enn til å bli ferdig med å redigere bildene. Derfor ble det igjen litt sen blogging i går kveld. Det beste med denne morgenen var at jeg ikke skulle sminke meg, siden da man skal ha fotoshoot anbefales det å komme usminket så man kan starte rett på sminken. Så mens jeg lå i sengen og slappet av ganske greit, så fulgte jeg med på Ida mens hun sminket seg. Eneste er vel at man ikke føler seg like glødende som den med sminke men, haha.

Etter at vi sjekket ut av hotellet, satte vi oss på hotellet og ventet på taxien. Det som er kjempefancy der er at i dette oppholdsrommet så ser du rett ut til gaten, og det gir meg en så reise-følelse. Da vi endelig ankom locationet for dagen, startet vi med lunsj og litt forskjellig som jeg skal blogge om mer i morgen. Mens nå kan jeg dele litt bilder fra gårsdagen og bilder fra hotell-oppholdet mitt.

Så det ikke fint ut her?

7 kommentarer

Siste innlegg