BEHIND THE SCENES PICTURES FROM THE XX-XY COLLAB

Klokken 12:00 var vi i studioet og gjorde oss klare for en morsom dag. Men før vi startet, brukte vi litt tid på å line opp det som skulle til og spiste lunsj så vi ikke jobbet med tom mage. Med null energi, blir det rett og slett ingen energi i bildene – enkelt og greit. Mens de andre jobbet med sitt, satte jeg meg i sminkestolen for å bli sminket av engelske Mia som er både sminkeartist og hårstylist. Looken de ville gå for var en festival-look, lite sminke men likevel glødende med røde lepper, som falt i smak hos meg. Da sminken var på plass, og antrekkene var klare – så var vi i gang og da var det fullt kjør frem til 17:20. Det var vel rundt 6 forskjellige antrekk som skulle fotograferes, og som dere sikkert forstår er dette da plagg fra min egen kolleksjon i samarbeid med XX-XY som skulle vises frem. Det er fremdeles sjokkerende å se på plaggene og bare tenke “dette er mitt arbeid”. For det er sant, men likevel så uvirkelig – litt for godt til å være sant faktisk. Dette året har allerede vært spennende så langt, og jeg ser så frem til å se hva mer det kan by på. Nå er jeg kjempespent på å se resultatet av denne Gøteborg shooten. Jeg lover å dele bildene med dere så fort jeg har fått dem.

Gøteborg hadde virkelig ikke vært det samme uten Ida, alltid enige og alltid like teite når vi er på tur. That’s how I like it! Tiden i Gøteborg gikk så fort, at det er nesten ikke føles ut som om vi har vært der. Sist men ikke minst; Tusen hjertelig takk til min flotte bestevenn Ida, som tok alle disse bildene! You did a good job. Over 300 bilder jeg måtte gå igjennom, og som du sa “du finner garantert noen som er brukbare” – Yes I did.

Hva synes dere om bildene?♥

21 kommentarer

Siste innlegg