SOMETHING NEW

Jeg tar virkelig ingenting forgitt lenger, og det har jeg lært av tidligere feil. Når det gjelder bloggen, så aner dere faktisk ikke hvor mye den har hjulpet meg til å utvikle meg. Jeg lærte meg sparing i en ung alder, og i dag så er min økonimiske situasjon noe jeg er veldig stolt over – og det er takket være bloggen. En av grunnene til at akkurat det går så bra, og har gått veldig bra en lang stund er fordi jeg lettere kan spare mer enn hva jeg kunne tidligere. Så har jeg også forstått hva penger betyr. Via bloggen har jeg noen av de mest fantastiske samarbeidspartnerne jeg kunne bedt om. Det er ingen tvil om hvem jeg snakker om da, som er Junkyard. De selv forstår kanskje ikke at de hjelper meg så mye som de gjør, men med tanke på at jeg får velge ut produkter i ny og ne fra dem, hjelper meg til å kunne spare mer. Jeg slipper å bruke mye penger på klær, sko, tilbehør osv når jeg har mulighet til å velge ut akkurat de samme klærne på deres hjemmeside, bare gratis (minus skatt). Tenk at ett av mine første samarbeid via bloggen var Junkyard, og vi nå har hatt ett samarbeid i over 5 år. Mer kunne jeg ikke bedt om! Det er jeg virkelig takknemlig for, mer enn dere kan forstå.

For dere som følger meg på Snapchat (Alohaamad), så fikk dere sikkert med dere at jeg la ut en snap av noen godbiter fra Junkyard. Siden det er veldig lenge siden jeg har laget et slikt innlegg, som er så enkelt, tenkte jeg å gjøre det nå. Jeg har lenge siklet etter 2 av produktene dere ser nedenfor. Det er de orange Ray-Ban solbrillene og Dr.Denim buksen i modellen Lexy med hull på knærne. I tillegg til disse produktene, fant jeg noen nyheter på Junkyard som jeg også var så heldig og fikk.

The Hundreds hoodie her // Dr.Denim bukse her // The Hundreds caps her // Ray-Ban sunnies her // Junkyard sunnies her (sponset)

Hva synes dere om produktene & er dere gira på en ny junkyardkonkurranse?♥

6 kommentarer
    1. Så bra og så heldig du er som blir sponset av junkyard:). Helt sikkert masse arbeid som ligger bak:). Kjempefine klær og digger solbrillene, kjempekul:):). Kan jeg spørre hvordan du gikk frem for å få dem:). Jeg er aktiv med blogg og har over 1000 følgene på YouTube , kan det være til hjelp? Blir veldig glad for svar fra deg:). Uansett ønsker deg en knall søndag videre:)

    2. Maren: Hei Maren! Det var faktisk en leser av bloggen min som anbefalte meg til Junkyard. Men nå i dag er det bare å finne deres kontaktinfo som du finner på Junkyard.no og sende dem en mail om forespørsel om samarbeid 🙂 Ha en super søndag!

    3. Du har så mye å være stolt over, har fulgt deg i mange år og dette fortjener du virkelig etter så mye hardt arbeid! Veldig fine ting, elsket brille fra RayBan, så kule! Ønsker deg en strålene søndag videre 🙂

    4. Så utrolig mye fint og stilig! 🙂 Stort JA til ny konkurranse med junkyard! Hadde også vært supert med en liten rabattkode! Når det kommer til det at du får ting sponset, så er det virkelig fortent for deg! <3

    5. Maria Jansen: Ååh, tusen hjertelig takk for gode ord Maria! Utrolig koselig å høre at du har fulgt meg i mange år og fremdeles følger meg, betyr mye <3 Ha en super søndag!

    6. Anonym: Åh ikke sant! Jeg kan se hva jeg får til med en rabattkode til dere, en konkurranse kommer i løpet av uken på bloggen. Tusen hjertelig takk forresten for det du sier!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg