ANTREKK: TRYING OUT SOMETHING NEW

Denne helgen har vært ganske hektisk og jeg har ikke hatt et eneste øyeblikk hvor jeg ikke har hatt noen planer. Siden pcen har ligget hjemme, og jeg har vært på farten har det blitt en bloggfri helg. Men samtidig så har det betydd nye bilder, selvom jeg kanskje ikke akkurat blogget, så gjorde jeg jobben med å ta bilder. Det skal jeg derfor vise dere i dag og i morgen.

På fredagen bestemte Ida, Nadine og jeg meg for å ta en tur til Sverige for å handle litt. Jeg skulle ikke ha noe bortsett fra litt drikke der, men likevel er det ingenting som slår en liten roadtrip over grensa her, haha. Vi jentene dro innom Strømstad først, og så på Nordby Shoppingsenter for å titte litt og få i oss litt mat. Det utrolige ved denne turen var at vi dro fra Moss ved 16:00 tiden, og var ikke hjemme igjen før klokken var rundt 21:00. Jeg forstår virkelig ikke hvordan tiden kunne gå så fort, men det betyr bare at vi koste oss veldig – noe vi gjorde. Hvis jeg kunne valgt, så skulle jeg ønske det å kjøre rundt i en bil med god musikken på var noe jeg gjorde nesten hver eneste dag. Det er en så avslappende følelse, som jeg virkelig liker ved det. Jeg knipset så vidt noen bilder på fredagen, men på lørdag derimot ble det flere bilder! Jeg tenkte derfor å vise dere antrekket mitt for i går, og skrive litt mer om hva jeg gjorde i Oslo i morgen.

Antrekket mitt er egentlig veldig utenfor min komfortsone. Det var tettsittende, uten å ha noe som dekket til på både lår og rumpe. Men det var bare noen minutter rumpa luftet seg på Operataket for bildenes skyld, så det var vel verdt det. Viktig å teste ut noe nytt innimellom, er det ikke?

Jakke fra Urban // T-skjorte fra GinaTricot // Bukse fra TopShop // Sko fra Noodles // Veske fra River Island // Solbriller fra Quay

Hva synes dere?♥

32 kommentarer

Siste innlegg