BILDEDRYSS FRA LØRDAGEN

En av mine fine venninner har nå flyttet til Oslo med familien sin, og selvom det er kjipt så er det hyggelig å kunne besøke hun i Oslo, som vi gjorde på lørdag. Vi tok bussen inn til Oslo på formiddagen siden det var buss for tog, og fordi vi ville ha en hel dag der. Vi møttes på Operaen, knipset litt bilder og gikk helt opp for å sjekke ut utsikten. Kan dere tro at jeg aldri i mitt liv har vært på Operaen?? Var som en liten unge, så gøy og så mye å se på da vi gikk der. Etter at vi hadde knipset nok bilder der, gikk vi igjennom Karl Johan for å titte litt i butikker før vi skulle videre til en resturant som heter Den glade gris. Hverken Ida eller jeg hadde vært der før, men Linda derimot hadde spist en hamburger der som skulle være veldig god. Så vi var med på å teste ut noe nytt, og det angrer jeg ikke på at vi gjorde. Alle 3 tok hamburgeren og koste oss med litt drikke til maten. Det ble nok en gang plass til dessert i magen min, for uansett hvor mye jeg spiser til hovedrett, skal desserten ned. Så en koselig middag avsluttet med en god sjokolademousse!

Før vi skulle dra hjemover til Moss igjen, skulle vi bli med Linda hjem for å sjekke ut deres nye hjem. Vi satte oss i stuen, så litt på tv mens vi hørte på musikk og koste oss med litt godt. Sånne kvelder er så koselige synes jeg! Nå gleder jeg meg bare fryktelig mye til sommeren, da blir det mange besøk og mye man kan finne på ute – jeg gleder meg.

Hadde du en fin helg & hva gjorde du?♥

6 kommentarer
    1. Hyggelig med venninne-dag 🙂 Burgeren ser god ut. Minner meg om burgeren på “The Garage” i Hamar, så hvis du noen gang havner i Hamar bør du prøve maten der 😀

    2. ICT: Ikke sant, aldri feil med sånne dager! Burgeren var syyykt god men også ganske mektig haha. Får teste ut denne hurgeren fra Hamar hvis jeg er der en gang 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg