I JUST HAD TO

Jeg vet ikke helt hva jeg har surret med den siste tiden, men jeg hadde fått for meg at disse bildene hadde blitt publisert på bloggen i forrige uke. Noe som overhodet ikke stemmer da jeg fant det lagret som utkast i arkivet mitt. Det sier derfor bare hvor mye jeg har hatt å gjøre, ikke minst hvor mye jeg har hatt i tankene. Jeg liker egentlig ikke å publisere bilder som er “gamle” men denne gangen får det bare gå! I morgen har jeg et innlegg på lur som jeg tror flere av dere kommer til å sette pris på, så følg med i morgen – jeg kan garantere deg at du ikke vil gå glipp av det.

Min kjærlighet for Adidas tror jeg kommer til å være en evig romanse. Eneste som kan få vondt av det er kanskje lommeboken – men det får bare gå. Jeg er til vanlig veldig glad i disse bomberjakkene, og har fått en ekstra stor smak for de fra Adidas. Det er på grunn av lengden, designet og stoffet som er på de jakkene. Eneste minuset er vel at det kun er damemodellen i disse jakkene som har glidelås på begge sider. Det hadde jo bare vært helt topp hvis herremodellen også hadde det, er dere ikke enige? Jeg har alltid med meg så mye dilldall, så derfor var det perfekt med en ny jakke fra Adidas som hadde alt jeg så etter, inkludert glidelås. Den er egentlig veldig enkel, men jeg har lenge ventet på en hvit modell og måtte derfor sikre meg en før de var utsolgt på Junkyard. Så heldig som jeg var, fikk jeg denne sponset og det er jeg veldig takknemlig for!

Trykk her for å komme til jakken.

Likte dere jakken?♥

9 kommentarer

Siste innlegg