IT’S RABBLE O’CLOCK

// I samarbeid med Rabble.

Noe av det beste vi jenter vet om er uten tvil å shoppe! Men hva som slår det igjen er salg og tilbud, er dere enige? Ingenting er som å få plagget du uansett skulle ha, for en billigere pris. Man vil alltid ha noe nytt, uansett hva enn det måtte være. Noe som er veldig skummelt med oss jentene (kanskje gutta også?) er at om vi kjeder oss, er det så fort gjort å ta frem pcen for å handle litt på nettet. Det hender ofte at man alltid vil ha siste nytt som er på fullpris, og når du skal gå til kassen har det blitt litt dyrere enn hva du så for deg, og hva som kanskje var innenfor budsjettet ditt denne måneden. Da sitter man gjerne igjen med en tanke om at en rabattkode kunne hjulpet veldig mye. Uansett hvor liten eller høy rabattkoden er så hjelper det noe – sparing er sparing sier bare jeg. Jeg shopper alltid med god samvittighet når jeg har rabattkoder, for da har jeg fått det jeg ville og samtidig spart mer enn jeg så for meg. Når det gjelder tilbud på nettbutikker, er det ikke alltid like lett å få med seg disse tilbudene. Men det som er enda verre er da man faktisk har gått glipp av gode tilbud og kampanjer.

Derfor har det nå kommet en nettside som heter Rabble, som deler de nyeste tilbudene og kampanjene på spesielt 2 nettbutikker jeg handler på. Da snakker jeg om Nelly og Zalando. Men det er enda flere der det kommer fra! Jeg vet at VELDIG mange av dere lesere handler på Nelly i tillegg til at mange av dere er studenter, og derfor kunne det kanskje vært litt kjekt å få med seg dette. Det koster deg ingenting å få med deg alle tilbudene, eneste du trenger å gjøre er å gi det et ekstra klikk. Jeg sjekket ut tilbudene de hadde på Nelly i dag, og det er hele 4 tilbud som ligger ute. Det passer helt perfekt for meg som trenger et nytt antrekk til 17.mai, kanskje jeg får kjøpt meg noen nye pensko med litt rabatter – skal ikke se bortifra det.

Jeg anbefaler dere alle derfor å stikke innom Rabble når dere handler på Nelly for å spare penger med rabattkoder!

Visste du om denne nettsiden Rabble & kommer du til å sjekke den ut?♥

8 kommentarer
    1. Skjønner ikke en shit av den appen…. Det er jo bare rabatter i Stockholm? Ingen kommer opp i oslo.. Hadde vært fint om du hadde forklart litt hvordan man gjør det, og hadde lagt med et bilde av forsiden til appen, så vi skjønner om vi har lastet ned riktig eller ikke.. :p

    2. Ida: Rabble er en nettside, altså du trenger ikke å laste ned selve appen. Det er bare å trykke inn på hjemmesiden deres så kommer det opp søkfelt til de butikkene du ønsker å søke på. Velg for eksempel Nelly, så vil det da dukke opp tilbud og rabatter som Nelly kjører – I Norge også, det skal ikke kun gjelde Stockholm 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg