PUMA IS BACK

Før jeg begynner å skrive om det jeg egentlig skal, tenkte jeg å gi dere en liten update på hva som har skjedd denne helgen. Det har vært en bloggfri helg, og det kjenner jeg at jeg bare har godt av innimellom.

Fredag: På fredag hadde jeg fri, og den brukte jeg til å sove ut litt før jeg hadde en hel dag med koselige planer. Malene kom nemlig hjem denne helgen fra sjøforsvaret og vi bestemte oss derfor for å ta en koselig cafèdate med Ida på Cafè Riis. Atmosfæren der er så koselig, så det stedet slår aldri feil. Vi hadde sååå mye å snakke om, mye latter og ikke minst mye vi ville gjøre på kort tid. Å bare ha èn dag med Malene går fortere enn man tror, så det skal bli gøy å få hun hjem til sommeren, da skal vi 3 finne på mye tull.

Lørdag: På lørdag som var, var vi bedt bort på en b-day fest. Så en slik dag for oss jentene betyr å chille, spise digg middag, starte rolig med sminken og bruke evigheter på å bare somle for morroskyld. Vi fikk også festet med Nadine og Julie som kom fra Oslo, så det var kjempekoselig. Akkurat som gamledager, og flere av dem skal det bli til sommeren da de kommer tilbake til Moss.

Søndag: Er det virkelig noe å si om denne dagen? Selveste hangover dagen som betyr mye å ha. Vi startet dagen med en kebabrull på Campino, før Ida og Nadine kom til meg. Men etter å ha fikset sengen sovnet alle 3, og det var vel stort sett det som skjedde den dagen.

Nå over til hva jeg VIRKELIG vil vise dere! Det begynner å bli en liten stund siden jeg var på Urban Kick-offet. Mens vi var der den helgen, så fikk vi med oss noen godsaker hjem. Og jeg ble målløs for å si det sånn! Vi fikk splitter nye Puma sko, som var kjempefine. En modell til guttene, og en modell til oss jentene. Vi fikk sneakers med en babygrønn farge på seg og før den dagen, innså jeg ikke hvor pen fargen faktisk er. Jeg tror dette er de nye favoritt skoene mine, men jeg er så redd for å bruke dem siden de er så fine å se på. Jeg husker jeg brukte Puma da jeg var liten, men at det en god stund forsvant fra å være populært til å nesten bli litt ukjent. Men Puma er tilbake, og det med store skritt.

Hva synes dere om skoene?♥

11 kommentarer

Siste innlegg