THIS WEATHER

Søndagen min ble akkurat som jeg ønsket at den skulle bli. En varm sommerdag, hvor jeg tok på meg min nye bikini fra Triangl Swimwear og lå på verandaen og solte meg i flere timer. Jeg tror kroppen min hadde godt av å få litt sol på seg, for det er lenge siden solen har sett meg for å si det sånn. Men solen tok i litt vel mye, og etterlot seg litt solbrenthet – men heldigvis ikke mye. Jeg var før hun jenta som klarte å ligge lenge i solen uten å gjøre noe, mens nå blir jeg helt sinnsykt rastløs at det er ikke måte på. Derfor var det perfekt timing at jeg og resten av jentene tekstet hverandre om at vi ville gjøre noe. På grunn av det fine været bestemte vi oss for å dra ned på bryggen å ta litt mat og drikke der i solen. Endte opp med at vi møtte på flere venner der, som var kjempehyggelig! Eneste jeg angrer på denne søndagen var at jeg tok på meg bukse og genser, for det stekte meg ihjel solen. Det har jeg derfor lært av, og står det 24 grader i skyggen skal man helst unngå et slikt antrekk heretter.

Jeg skal straks ut å finne på noe sprell med vennene mine, siden vi atter en gang har nydelig vær her. Det blir eventuelt grilling, og det har vært svært etterlengtet fra min side. Jeg håper dere også nyter godværet og har fått en superfin start på uken.

Har du hatt en fin helg & hvordan har din dag vært så langt?♥

19 kommentarer

Siste innlegg