MIN FEIRING

Uten å lage en stor greie ut av det må jeg bare beklage for bloggingen. Jeg har vært så unormalt spontan den siste tiden at det er helt vilt. Familien min har nesten ikke sett meg, de har vært bekymret men jeg har faktisk bare hatt det så gøy! Hadde jeg visst det kom til å bli 4 dager uten blogging, hadde jeg selvfølgelig sagt ifra – men det har vært så uforutsigbart. Heller 4 dager, enn flere uker? Dette er jo favoritt jobben min, men innimellom må jeg ta meg fri til å bare gjøre akkurat det jeg vil når jeg har muligheten til å være med på det. Jeg har ingen spesielle planer fremover, og det er derfor jeg skal sette meg ned med en notatbok som jeg alltid bruker for å planlegge innleggene mine fremover. Skal sørge for at det blir litt variasjon, men bare så det er sagt; Første prioriteten er et innlegg om alle MAC leppestiftene mine som er etterspurt. Høres det bra ut?

Dagene før 17.mai har gått i ett sett og plutselig var det faktisk grunnlovsdagen. Jeg startet med champagnefrokost hos Anni med resten av gjengen. Vi hadde veldig flaks, for vi var i en leilighet bare 1 minutt unna barnetoget. Så vi hadde full kontroll over tiden og planene hele tiden. Etter det søte barnetoget gikk vi bortover mot Peppes for å fortsette drikkingen og feiringen der med mange godfolk. Helt fullstendig crazy hvor stappfullt det var overalt. Nesten trist at det til vanlig er så lite liv i denne byen, når man på feiringer møter på så mange. Er dere ikke enige? Alt for mange klager på at det er så stille i denne byen, men det er vel fordi akkurat DU og så mange andre sitter inne og klager på det istedenfor å faktisk gå ut. På formiddagen tok jeg også en kjapp tur opp til mormor, som bor i rett ved der vi var for å spise litt god mat og hilse på resten av familien der, før jeg igjen gjorde meg klar til mer moro. Klokken 18:00 var det klart for russetog, og det er noe man bare aldri går glipp av. Jeg håpet på at jeg ikke skulle bli spylt ned av noen russ, men min kjære bestevenn skrek jo “ta Madde” så da var det egentlig gjort. Ble heldigvis ikke bokstaveligtalt spylt ned, men kald ble man hehe. Vi fortsatte festen utover kvelden, men tok tidlig natten flere av oss fordi vi var helt utslitte. Viktig å høre på kroppen sin, og det tror jeg flere kjente på i går.

Jeg håper virkelig alle hadde en fantastisk 17.mai feiring og spiste masse godt! Jeg la til slutt igjen kameraet inne, for jeg var livredd for å miste det. Så mange bilder ble det ikke, men kan dele de få som ble tatt♥

Jakke fra BikBok // Kjolen fra River Island // Veske fra NLY // Sko fra Jeffrey Cambell // Hodepynt fra Asos

Hvordan feiret du i går & hadde du det gøy?♥

19 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en kjempefin 17. mai! Du så fantastisk ut!
      Jeg feiret med å se på barnetoget og så dro jeg på grilling hos bestemoren til samboeren sammen med samboeren og familien hans. Fikk med meg russetoget på kvelden også.
      Gleder meg til MAC innlegget.

    2. Nydelige bilder <3 I går feiret jeg sammen med litt av venne gjengen, hjemme hos meg. Lagde til tapas. Etter det dro vi til sentrum for å se på toget. Lillesøsteren min var russ, så det kunne jeg ikke gå glipp av!
      Stor koste meg fra morgen til kveld. Håper du gjorde det samme!
      Ha en fin kveld!

    3. Anonym: Tusen takk! <3 Åååh, hørtes ut som om det var en veldig koselig feiring. Litt av det samme jeg gjorde også. Alltid stas å se på toget når man i tillegg kjenner de som går i det.

    4. Nydelig du er! 🙂 Foresten, hvilken størrelse har du i den lange, militærgrønne jakken din fra BikBok? 🙂

    5. Hei! Jeg må bare slenge meg på og si at du virkelig stråler om dagen! Du har alltid vært nydelig, men noen kilo ekstra kler deg også ekstremt godt! Kunne du kanskje ha laget et innlegg om det? Gi litt tips og en liten plan om hvordan du tok tak og fikk det til? Jeg kunne også trengt noen ekstra kilo, men mann blir ofte litt lite kreativ i matfronten..
      Ellers håper jeg du fortsetter å ha det så bra som du har det nå <3 det fortjener du!

    6. stine: Jeg har faktisk begynt på et innlegg om akkurat dette! Jeg bare vet ikke helt når det blir publisert, men det er på vei. Og virkelig, tusen tusen takk. Dette betyr veldig mye å høre<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg