KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD TIL EN VERDI AV 1500 KRONER

Gårsdagen og denne dagen her skal gå til å samle inn så mye energi jeg bare klarer frem til i morgen. Da starter nemlig jobbhelgen min og det passer meg egentlig veldig perfekt. Jeg har hatt så mye fri at både tiden og dagene har flydd bort føles det ut som. Så å komme tilbake til gamle rutiner er akkurat det jeg trenger for øyeblikket.

Nå er det på tide med en ny runde her på bloggen med en konkurranse i samarbeid med mine beste partnere, Junkyard. Nå nærmer sommeren seg med stormskritt og det kan derfor være kjekt med litt nye klær. Premien èn av dere vinner er et gavekort på hele 1500 kroner, som tilsvarer mye fint på nettbutikken til Junkyard. Nå har de også begynt å få inn massevis av sommerklær, og man vet aldri når det er utsolgt. Så her gjelder det å være lur å få tak i det du ønsker før det er for sent. Jeg har vært dum noen ganger og tenkt sånn “kjøper det litt senere” og når jeg endelig er i shoppinghumøret er det utsolgt – hvor irriterende er ikke det? Haha. Uansett; Denne konkurransen er for både jenter og gutter, med tanke på at denne nettbutikken selger mye stæsj til begge kjønn. Konkurransen vil være i nøyaktig 1 uke, hvis ikke det skjer noen endringer underveis. Dere kan også melde dere på så mange ganger dere bare måtte orke!


For å delta:



♥ Like facebooksiden til Junkyard
her.



♥ Like facebooksiden min
her.



♥ Følge @junkyardnorge på Instagram.



♥ Følge @madeleinepedersenn på Instagram.



♥ Legge igjen mailen din slik at vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER OVER

Likte du denne konkurransen?♥

306 kommentarer

Siste innlegg