ALLE MINE MAC PRODUKTER

Da er det endelig på tide å dele et svært etterspurt innlegg med dere. Først vil jeg bare si at jeg synes det er så koselig at dere spør om slike innlegg, for det hjelper spesielt meg som blogger. Da gleder jeg meg ekstra til å blogge, fordi jeg vet dere venter på akkurat det innlegget. Så hvis det er noe annet dere ønsker jeg skal skrive om eller dele – rop ut!

Det er ingen tvil om at jeg (og mange andre) er stor fan av MAC sine produkter. Jeg har ikke testet ut noe annet fra dette merke annet enn leppestiftene og lipglossene. Jeg er litt sånn som tenker at det er kjipt å bruke mye penger på sminke som du ikke vet om er bra for huden din. Flere som kjenner seg igjen akkurat der? Derfor har jeg holdt meg til det jeg vet er bra, og det er da leppeproduktene jeg skal vise dere nå. Mange av leppestiftene har jeg hatt i faktisk 1-2 år, og etter dem har jeg bare funnet nye favoritter som brukes mye oftere. Jeg har tre farger jeg er helt forelsket i, det er Viva Glam II, Velvet Teddy og Faux. Men min favoritt over alle favoritter kommer vel ikke som noen sjokk, det er selvfølgelig Velvet Teddy. Den dagen de slutter å produsere den, er den dagen jeg slutter å leve. Neida, joda.. Jeg bestilte Velvet Teddy for noen dager siden, sammen med noen andre nye farger jeg ikke hadde testet ut. Jeg har hørt så mye bra om Spirit og Stone, så det ble de to på meg i tillegg. Merkelig hvor bra man føler seg etter å ha handlet nye leppestifter, skummelt er det også. Hvis dere har noen andre leppestifter dere er fornøyde med, så gjerne del dem med meg.

Boundlessly♥Deelight♥Pagoda♥Right Image♥Loud & Lovely♥Double Dare

Japanese Maple♥ Myth♥Viva Glam II♥Freckle Tone♥Shanghai Spice♥Kinda Sexy♥Velvet Teddy♥Faux♥Brave♥Spirit♥Taupe♥Verve♥Stone

Sunny Seoul♥Speak Louder♥Girl About Town♥Captive♥Relentlessly♥So Chaud♥Ruby Woo♥Diva

Har vi noen av de samme leppestiftene?♥

22 kommentarer
    1. Så mange fine farger! Hører mye bra om disse, men har ikke fått meg til å prøve ut noen enda, må virkelig gjøre det snart. Morsomt å fått sett fargene på også da 🙂

    2. Wow for en samling! Lekkert!
      Men over til noe HELT annet hehe.. Jeg kom akkurat over denne innkjøpsvideoen din fra London:https://www.youtube.com/watch?v=Y46r-IMAmDo
      Og lurer på hvor tskjorten du hadde på den er ifra? Evt hva den heter? Jeg MÅ ha den, regner med den er utsolgt, men kanskje jeg finner den på Ebay hehe!

    3. Herlig! Har hatt en leppestift fra Mac, men den “smeltet” og knakk.. Har ikke hatt leppestift derfra igjen etter det… Men har nylig bestilt både concealer, øyeskygge og fix spray – håper jeg får bedre opplevelse med dem 🙂

    4. Så fin samling! Har planer om å kjøpe noen nye når jeg skal til Oslo om et par uker. Har ført opp tre jeg likte fra bildene over. Favoritten mine for øyeblikket er Mehr og Hot Tahiti

    5. Kan du skrive et innlegg hvor du viser hvordan du tar portrettbildene av deg selv. Syns alltid de er så lyse og fine. Og gjerne litt om innstillinger osv, hvordan du rigger opp kamera osv. og generelt litt fototips for å oppnå lyse og klare bilder med f.eks. olympus eller speilrefleks 🙂

    6. Hej Madeleine!
      Mitt namn är Julia och jag jobbar på det svenska företaget Sofia Moore som säljer måttsydda bal, bröllop och festklänningar online. Jag har kikat på din blogg och jag tycker att den är så fin! Jag gillar verkligen dina bilder och hur du får de mest vardagliga sakerna att se så inspirerande ut.
      Vi håller på att expandera i Norge och letar just nu efter norska bloggar att samarbeta med för produktrecensioner, tävlingar mm. och jag skulle tycka att det var super kul om du ville vara med!
      Här kan du se vår norska hemsida: http://sofiamoore.no/
      Låter det intressant? Återkom gärna så snart du har möjlighet så kan vi snacka vidare!
      Ha en fin dag!
      Vänligen,
      Julia

    7. Kamilla Haaland: Smeltet???? Wow, det har aldri jeg opplevd med noen av mine heldigvis! Tror nok du da får en bedre opplevelse med de andre produktene du har bestilt 🙂

    8. Vilde: Tusen takk, Vilde! Den t-skjorten er fra SheInside, den er 3 år gammel så jeg er litt usikker på om den fremdeles finnes… Den har ingen merker heller, bortsett fra hvilken nettside den er fra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg