COZY ON A SUNDAY

Denne helgen har forsåvidt vært ganske rolig i forhold til alle de siste helgene. Trengte en liten rolig helg uten alkohol, og heller bytte det ut med snapple i mangosmak i går. Derfor for første gang på lenge, var det herlig å våkne opp i går. Null fyllesyk, hodepine, kvalme, nada. I stedenfor å bare sløse bort denne dagen i sengen, avtalte jeg med Ida og Victoria at vi skulle på en middagsdate. Victoria er endelig hjemme fra USA, og blir her til august så skal hun reise igjen for å fullføre studiene sine der. Derfor har vi hele sommeren for å gjøre mye sprell sammen, og det gleder meg meg til! I går dro vi til Fredrikstad og spiste på en av resturantene som heter Paa Brygga. Alle bestilte en himla god hovedrett, med en kjempegod dessert til. Hvis det er èn ting jeg sier meg fornøyd med å bruke pengene på, så er det faktisk god mat. Heller det enn shopping og mye annet. Ingenting kan toppe det å hygge seg ute med venner og spise god mat. Vi hadde jo såååå mye å snakke om nå siden vi ikke har sett hun på kjempelenge, og spørsmålet var jo faktisk hvor man skulle begynne. Endte med mye latter, som alltid og en god del spørsmål – oss jenter vett. Før denne middagsdaten var overstått, hadde vi allerede lagt nye planer og de ser jeg frem til å fullføre med disse jentene.

Dette innlegget skulle blitt publisert i går kveld. Men brått skulle pcen oppdatere Windows som da gjorde at den stod i 3 timer uten at jeg fikk brukt den… Men jeg håper likevel dere hadde en fin søndag!♥

Hva bruker du pengene dine mest på & hadde du en fin søndag?♥

17 kommentarer

Siste innlegg