IT FEELS SO GOOD

Denne uken jobbet jeg kun èn gang på Urban, og det var i dag. En åpningsvakt som gikk kjempefort og kjempebra! Utrolig deilig å tenke på at jeg ikke jobber før neste helg, som spesielt betyr bedre blogging – noe jeg gleder meg masse til. Det er nemlig meldt pent vær fra og med i morgen, så nå har jeg bare ting å se frem til og det elsker jeg. Kanskje det endelige sommerværet kommer nå, for det har jeg virkelig lengtet etter. Jeg har så mye sommerklær som bare ligger urørt i skapet mitt som jeg sikler etter å bruke, forhåpentligvis får jeg brukt noe av dette denne uken.

Dere som har lest bloggen min en liten stund vet hvor høyt jeg elsker de bomberjakkene jeg har fra BikBok, som er i grønn og svart. Jeg har lenge spurt om de får dem inn i flere farger, siden jeg aldri har vært så fornøyd før faktisk. I går var dagen godnyheten kom, og en var bedre enn jeg hadde forventet. Den ene fargen jeg hadde mest lyst til å få en bomber i, den kom i butikken deres i går. Nemlig i hvit!!! Jeg har de andre 2 i small, men tok denne i x-small siden det egentlig passer bedre. Jeg er sååå fornøyd, og nå kan jeg si meg fornøyd med den lille shoppingen for nå. Jobber man i Varner, så er det ikke så leit å kjøpe noen ting i ny og ned siden vi får rabatter. Denne jakken kjøpte jeg derfor med god samvittighet! Neste på ønskelisten er en rød skinnjakke, men det er noe som kan vente. I mellomtiden skal jeg nyte den nye jakken, men allerede etter 1 dag har det kommet sminke på kragen fordi jeg beveger meg så mye med overkroppen at den har kommet borti ansiktet mitt. Så det er vel det eneste kjipe med at den er hvit.

Hva synes dere om hvit bomber & hvor jobber dere hen?♥

13 kommentarer

Siste innlegg