LONDON DAY 1

De siste døgnene har ikke vært annet enn rent kaos på grunn av reisen til London. Alt av forberedelser til å faktisk få ut fingeren har vært lettere sagt enn gjort. Jeg har alltid vært hun som pakker smått noen dager før for å sørge for at jeg ikke glemmer noe. Denne gangen pakket jeg tidlig på kvelden, natten til London. Ikke lik meg, men heldigvis hadde jeg ikke glemt noe som helst og det har ingen av de andre jentene gjort heller. De jeg er så heldige og har dratt til London med er Ida og Victoria. Vi bestilte et veldig billig hotell som ligger 10-15 minutter unna når vi bare går og det så helt greit ut. Det hadde seng, plassen vi trengte og wifi da. Men vi bor på toppen av bygningen som gjør signalene veldig svake, og det er nettopp derfor denne bloggingen har tatt sin tid… Jeg er alltid så heldig med å ende opp med dårlig internett – så ofte at det er nesten så jeg skulle trodd noen tuller med meg. Det er litt vannlekkasjer på badet vårt, i tillegg til at vi må opp 7 trapper for å komme til rommet vårt siden det ikke er heis. Men med tanke på all den gode maten vi spiser her, så er det bare greit med litt trening tenker jeg. Det var overhodet ikke kult i stad, da vi måtte bære opp 5 kofferter (3 håndkofferter og 2 store) i tillegg til alle shoppingposene våres.

Fra og med 04:00 har vi holdt oss våkne helt frem til i natt da vi la oss nærmere 02:00. Hvordan vi har holdt ut, det vet ikke jeg… Første som skjedde da vi ankom London var at det begynte å hølje ned med regn. Men sånt skjer, og det stoppet ikke oss fra å shoppe i går! Gnagsår og smerter i ryggen er på plass hos alle 3, og vi er klar for en ny dag med mer smerter.

Jeg lover å ta bedre bilder i dag. I går var det bare slitsomt, vått og kaldt – så lot kameraet være godt pakket ned i vesken. Ny dag på Oxford Street, can’t wait!!! Jeg har shoppet alt jeg skulle shoppe allerede egentlig og mangler bare noen gaver til familien så er jeg helt ferdig.

Når sist var du i London & har du noen resturanter å anbefale?♥

11 kommentarer
    1. Ser ut som dere har det helt topp! Kos dere masse videre! Jeg var i London sist i 2014. Jeg vil absolutt anbefale hakkasan og nobu. Kjempe fine restauranter begge to med veldig god mat. Tror hakkasan har fått utdelt Michelin stjerne 😮
      Litt dyrt er det, mellom 300-600 per person. Men jeg syntes det var verdt det!

    2. Dere MÅ dra på Jamie Oliver og Gordon Ramsey sin restaurant! De har mange rundt om i sentrum. Litt stiv pris på Gordon Ramsey men biffen der er vill, og servitrisen de har der er en annen liga! Er virkelig verdt pengene!

    3. Enig med Silje, Gordon Ramsey Maze er FANTASTISK! Har spist på både den i London og den i NYC og herregud – give me more.

    4. Åå så gøy! jeg skal til london i hele høstferien så jeg bare gleder meg over alle andre som er der i mellom tiden! Kan vi glede oss til innkjøpsvideo tror du? 🙂
      Kos dere kjempe masse!

    5. Kan du skrive om dine favoritt produkter fra mai? 🙂 Og begynne med månedens favoritter eller noe sånnt fremover? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg