LONDON DAY 2

Vi satte på alarm “tidlig” for å kunne dusje alle 3, fikse oss og gjøre oss klare for en ny dag på Oxford Street. Men vi somlet som bare søren, og spiste ikke frokost før 13:30 eller kanskje nærmere 14:00. Vi spiste en ordentlig engelsk frokost med egg, bacon og toast. Kjempegod start på dagen! Vi tok veien forbi Hyde Park, siden hotellet vårt bare ligger minutter unna denne parken. Før jeg skriver videre kan jeg svare på at vi bodde på hotellet Assaha Hyde Park Apartment, i Melbourne Street. Denne dagen skulle vi på Selfridges for å shoppe litt sminke og annet diverse ting. Jeg fikk hjertet i halsen da jeg så drømme t-skjorten min fra Versace, men prisen er helt crazy så det kunne jeg bare ikke gjøre mot meg selv eller lommeboken min. Så etter en lang tid inne på dette senteret, måtte vi få oss en liten pause med Starbucks drikke før vi vendte veien nedover Oxford Street. Vi stoppet innom River Island selv om jeg allerede hadde tittet inne der, bare i en annen butikk lenger nede. Brått kommer Ida og sier “ehhhh Madde, sjekk den kofferten”. Uten at hun eller NOEN andre har visst det, har jeg lenge vært på leting etter en håndkoffert som faktisk holder seg en stund – siden min billige håndkoffert er ødelagt. Så ut fra River Island kom jeg trillene med min nye koffert dritfornøyd og klar for å irritere befolkningen på gatene med kofferten min som alle snublet i. Vi gikk innom flere butikker vi ikke hadde aning om, og jeg tror virkelig det var skjebnen. For jeg fant verdens fineste skinnjakke inne på Stradivarius. Denne burde dere glede dere til å se!

Etter all shoppingen var vi alle slitne og sultne, så da tok vi middagen på Angus Steakhouse. Her har Ida og jeg alltid spist da vi var vært på shoppingtur i London tidligere. Det blir bare ikke det samme uten å spise middag der. Vi hadde ikke all verdens med tid, siden vi skulle ut på en klubb som het Drama. Ingen av oss hadde vært på denne klubben før, men etter den kvelden – så skal jeg på den klubben igjen en senere gang. Den kvelden gjorde Londonturen helt super. Alle vi jentene hadde det så gøy, og var sjokkerte over den gode stemningen og underholdningen der. Vi var ikke hjemme før klokken 05:00 på morningen, og skulle opp igjen klokken 10:00 for å gjøre oss klare for å sjekke ut av hotellet. Tror ingen av oss var edrue så tidlig. Men mer om denne dagen skal jeg fortelle om i morgen, så får dere kose dere med alle disse bildene imens.

Hva synes du om bildene?♥

21 kommentarer

Siste innlegg