LONDON DAY 3

Klokken 10:00 gikk alarmen av, og jeg er ganske sikker på at flere av oss nesten følte oss fullere da, enn selve natten vi drakk. Men da har jeg opplevd å ha hangover i London også, og det var egentlig bare morsomt når jeg ser tilbake på det hele.Vi pakket alt ned i koffertene, sørget for at vi ikke hadde glemt noe som helst, før vi kunne glede oss til den lange turen ned alle trappene. Det var flere cafèer rett ved siden av gaten der vi bodde, så vi kjørte på med engelsk frokost med bønner ved siden av. Det var den beste frokosten vi spiste der, uten tvil! Men vi kunne ikke nyte det for mye, for vi måtte skynde oss for å rekke det lille vi skulle før vi måtte komme oss til Liverpool Street for å ta tog inn til Stansted Airport rundt 17:00. Vi stoppet hele tiden for å knipse bilder, så vi skjønte fort at dette kom til å bli stressende selv om vi stod opp tidlig. Da vi endelig om oss til Oxford Street (igjen), skulle vi kun en kjapp tur innom Topshop for å kjøpe det siste vi hadde planer om. Det eneste jeg skulle kjøpe var gaver til familien min, det har nesten blitt en tradisjon å kjøpe gaver til dem hver eneste gang jeg er ute å reiser – men det synes jeg bare er veldig koselig, og det ser ut som de setter pris på det så why not.

Å ha 3 dager i London føles ut som mindre enn 24 timer. Tenk at jeg har vært i London 3 ganger, og jeg aldri har kommet meg lenger enn til Oxford Street. Det er helt sykt faktisk, men det gir meg bare en god grunn til å reise tilbake dit igjen om ikke lenge. For vi savner det allerede! Vi hadde noen nedturer, men så mange oppturer at dette ble tidenes Londontur. Men for å gjøre denne Londonturen spot on, ble jo flyet vårt forsinket 1 time – som heldigvis gikk veldig fort. Det er en merkelig ting å si, men det er nesten så jeg vil savne rommet vi bodde på med kloakk lukt, vannlekkasje og mange trapper fordi det gjorde turen så morsom.

Takk for nå, London. Vi ses snart igjen!

Har du vært ute å reist den siste tiden?♥

20 kommentarer

Siste innlegg