ANTREKK: THE MOST PERFECT HOODIE I’VE EVER SEEN

Sjokkerende nok, den siste dagen i London da vi hadde veldig dårlig tid – var også da alle ble interesserte i å ta antrekksbilder. Derfor tok vi det i en typisk bakgate i England, rett ved cafeèn vi spiste frokosten på. Jeg skulle ønske det var slike vakre bygninger som det her hjemme også, man blir så fasinert og får lyst til å ta bilder av alle bygningene du går forbi. Det hadde nesten vært en god grunn til å flytte til England, på grunn av bygningene – er det ikke? Haha, ikke langt ifra i hvert fall. Første dagen shoppet meg mest på Topshop. Der fant jeg 3 nye bukser, i samme modellen som de jeg har her hjemme som flere av dere har spurt om. Mens jeg bærte på alle disse buksene, var det helt tilfeldig at jeg kom over et stativ med verdens fineste hettegenser på. Den er helt enkel, men fargen på hettegenseren gjorde at jeg ikke kunne gå forbi den. I tillegg måtte jeg handle nytt antrekk jeg kunne ha mens jeg var her i London, siden jeg hadde pakket med meg nada. Jeg hadde faktisk sett for meg at jeg skulle shoppe som en gal, men for første gang fant jeg ikke så mye som jeg håpet på. Kjedelig for meg, men sinnsykt deilig for lommeboken. 

Selv om det ikke ble mange plagg som ble kjøpt, er jeg sinnsykt fornøyd med de produktene jeg kjøpte. Jeg kunne faktisk ikke vendt ryggen til noen av plaggene, for jeg vet jeg ville angret. Det ene plagget jeg ville angret mest på hvis jeg ikke kjøpte det, må være denne hettegenseren. Et av de beste kjøpene mine fra London. Jeg kan sikkert telle på fingrene på hvor mye jeg kjøpte, men kunne det vært gøy med en kort innkjøpsvideo i stedenfor ingen?

Bomberjakke fra BikBok // Hettegenser & bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Veske fra River Island

Hva synes dere?♥

22 kommentarer

Siste innlegg