MINE HVERDAGSGLEDER

Jeg kan ferske meg selv i å smile og le så mye for tiden, fordi jeg er så heldig som har mange flotte mennesker rundt meg. Beste av alt er at det er dem som får meg i det humøret, og det elsker jeg dem for. Det har vært veldig mange hverdagsinnlegg på bloggen den siste tiden, men jeg vil bare vise dere hvor glad jeg er og vise dere de fine vennene mine. Jeg håper dere ikke er lei av de innleggene, fordi det kommer til å bli så mange av dem denne sommeren at jeg knapt klarer å vente. I tillegg så blir det første sommeren med Olympus Pen kameraet, så det blir kjempegøy å teste det ut i sommerlys osv! Hvis noen av dere har veldig peiling på dette kameraet, gjerne skriv ned noen tips for å få bra bilder i sommerlyset – for det kan være et slit innimellom.

På mandag avtalte flere av oss jentene for å ta en koselig middag på Peppes. Det er noe med det der å komme hjem fra en tur som man har hatt så mye å gjøre på, for man blir så rastløs av å bare sitte hjemme alene noen timer. Det klarte ingen av oss, så vi kastet på oss noen klær og møttes ganske fort nede i byen. Etter en herlig middag, var det ingen som var klare for å dra hjem – så vi tok oss en liten kjøretur og deretter gikk vi bort på bryggen for å knipse noen koselige bilder sammen. Jeg har lovet meg selv denne sommeren å ha med kameraet oftere når jeg skal ut, så det løftet skal jeg uten tvil holde. Det er så koselig å se tilbake på minner som dette, synes ikke dere? Hukommelse er en ting, men bilder betyr likevel mye det også.

Liker du hverdagsinnleggene mine & er det noen innlegg du vil ha mer av?♥

11 kommentarer

Siste innlegg