ANTREKK: WHITE WITH A TASTE OF RED

Til tross for at vi tok maaange koselige bilder sammen, jeg og jentene på mandagen – sørget vi for at jeg kunne ha noe å blogge om i dag. Jeg har nemlig jobbet i dag, siden det er Mossedager her jeg kommer fra. Så jeg har stått ute i gågaten i flere timer for å selge klær på tilbud fra Urban. Det begynte dessverre å regne etterhvert, og siden jeg ikke stod under tak ble alt bært inn og jeg kunne slutte tidligere. Ida jobbet også i dag, så vi møttes for å ta en koselig matbit sammen før vi dro hjemover. Hele helgen min består av jobb, men selvfølgelig mye kos! Jeg skal vurdere om jeg tør å ta med kameraet mitt på en bursdagsfest jeg skal på i morgen i Oslo, men vi får se haha.

Dette antrekket hadde jeg ingen planer om å ta bilder av, fordi jeg ikke følte det var så fint/ kult. Men etter meninger fra jentene, så var det ingen tvil om at jeg burde ta bilder, så derfor ble det bilder! Ganske greit å ha venner rundt meg som kan hjelpe meg med å si om antrekkene mine er fine nok til bloggen eller ikke. For dette var en sykt hverdagslig antrekk fra min side, men som de andre likte godt. Så det er rart hvordan man noen gang kan bli blind, og ikke helt selv se hva som er fint nok. T-skjorten og buksen jeg har på, er et av innkjøpene mine fra London. Basic t-skjorte, men i verdens deiligste stoff!! Kjøpte den i den største størrelsen for å kunne kose meg i den og har allerede brukt den som sove -tskjorte. Jeg følte jeg måtte kjøre på med litt kontraster i antrekket for å få litt liv i det. Den hvite bomberen synes jeg ble perfekt til den matte og røde vesken jeg har hatt en god stund.

Bomberjakke & veske fra BikBok // T-skjorte & bukse fra TopShop // Sko fra Noodles // Solbriller fra Quay // Klokke fra Triwa

Hva synes dere om antrekket?♥

15 kommentarer

Siste innlegg