SHOCKING GREEN

Jeg tror dere har forstått at jeg tar meg litt fri i helgene, for å nyte de litt ekstra med vennene mine. Spesielt denne helgen har gått superfort. Den morsomme helgen min startet allerede på fredagen etter jeg var ferdig med åpningsvakt på Urban. Jeg og Linnea var bedt til Ingvild i Oslo som ble 21 år, vår kjære kollega på Urban. Dette kunne vi ikke takke nei til selv om vi alle jobbet på Urban dagen etter (noe som bare var lættis). Vi hadde det kjempekoselig på vors hos Ingvild, og når klokken nærmet seg midnatt dro alle sammen ut på byen hvor resten av moroa fortsatte. Jeg har sagt det til Ingvild, men deler det her også; Utrolig hvor mange herlige folk som var på samme sted, så håper virkelig alle kan bli samlet igjen veldig snart. Dagen derpå var ikke annet enn morsomt, alle jobbet på Urban men vi jobbet ræva av oss og fikk en super omsetning på kvelden! Etter jeg hadde stengt, dro jeg kjapt hjem for å ordne meg før jeg og Ida dro til Victoria. Der var også Anne-Berit som vi ikke hadde sett på å veeeeldig lenge endelig hjemme igjen. Så siden hun var hjemme, og vi jentene ville finne på noe gøy ble det selvfølgelig en girlsnight out.

Jeg skravler virkelig mye akkurat nå, og burde kanskje komme til poenget med dette innlegget. På fredagen hvor Mossedagene startet hadde jeg på meg et av de chilleste antrekkene jeg har hatt på. En koseshorts og enkel genser, men med den sykeste jakken fra Adidas. Dere har sett jeg elsker disse jakkene og har flere av den, men da jeg var i London falt jeg for jakken – men bare i en farge jeg aldri hadde trodd jeg kom til å vise meg i. Knallgrønn jakke som jeg forelsket meg i. Angrer ikke et sekund på dette kjøpet, for jeg elsker grønnfargen bare mer og mer.

Søndagen min blogger jeg om i morgen, siden den har vært sååå fin.

Likte dere fargen på jakken & har dere gjort noe gøy i helgen?♥

17 kommentarer

Siste innlegg