WANTIES FROM NELLY

// Innlegget inneholder adlinks

I går hadde min kjære bestevenninne bursdag og jeg tilbringte kvelden min sammen med hun og Victoria. Vi skal ta en ordentlig feiring til helgen som jeg gleder meg fryktelig mye til!! Da skal vi synge for full hals skal jeg si dere. Torsdagen min derimot har vært veldig kjedelig, det har vært grått vær ute og derfor ikke vært så mange aktiviteter å finne på ute. Så resten av familien min tenkte seg en tur til Sverige som jeg da slang meg med på. Evigheter siden sist vi tok en Sverigetur sammen, som vi alltid gjorde da vi var mindre. Det kommer ikke som noen sjokk at jeg var der for å handle godteri og mat, mens andre derimot skulle handle litt klær. Morsomt hvordan dette har forandret seg på noen år. Før dro jeg alltid dit for å kjøpe nye klær, mens det nå har blitt byttet ut med mat som jeg sier jeg greit fornøyd med, haha!

Siden jeg kun har vært med familien i dag, så har ikke kameraet blitt med meg rundt. Derfor tenkte jeg at jeg heller kan vise dere noen godbiter på Nelly. Jeg har ikke vært innom der på veldig lenge, og det er egentlig bare deilig for da har jeg sluppet å bli fristet til å kjøpe unødvendige ting. Jeg har ikke gjort annet enn å være i Sverige og se på Top Model USA i dag, og da ble det brått en liten tur innom Nelly for å sjekke ut nyhetene atter en gang. Denne gangen fant jeg mye fint synes jeg, og mye som kunne vært så pent å bruke nå på sommeren.

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

16 HER // 17 HER // 18 HER

Likte dere noen av produktene over?♥

14 kommentarer

Siste innlegg