QUALITY TIME

// Oppholdet er sponset.

Etter mye stress fra flyvingen, tok vi oss en god dusj etter å ha kost oss ved bassenget de få timene vi hadde til overs. Vi fikk litt tid til å utforske hotellet og se hvor pent det var. Vi hadde jo selvfølgelig søkt opp dette hotellet før vi skulle dra nedover hit, men at vi skulle få bo på et så fint hotell som dette forventet jeg ikke! Vi fikk overraskende nok 2 rom, men siden de var såppas store og hadde dobbeltseng ville vi dele et rom sammen i stedenfor å sove alene. Når jeg først er i utlandet med en venninne, er det jo sååå koselig å kunne være sammen hele tiden og ikke separert hvis dere forstår. Jeg elsker å ha selskap, og det vet jeg Ingvild gjør også. Så det var ingen tvil om hva vi ville. Vi bestemte oss for å pynte oss litt ekstra denne kvelden, og gå litt rundt for å knipse noen fine bilder siden vi ikke visste når vi kom til å ha litt fri neste gang under dette oppholdet. Og etter min mening så er virkelig obligatorisk å knipse litt bilder i gatene når man er i syden. Så dette var første stopp!

Vi tok antrekksbilder som jeg skal vise dere i morgen tenkte jeg. Deretter gikk vi ned i den ene launchen de hadde på hotellet med gode sitteplasser og mange flotte planter i bakgrunn. Der satt vi frem til vi ventet på å møte resten av menneskene som vi skulle spise middag med senere. For etter denne middagen, kom vi ikke til å slappe av på en liten stund for her måtte vi følge det som stod på planen. Morgendagen skulle nemlig bestå av alt annet enn en rolig og avslappende dag.

Sant hotellet ser fint ut & skal du på ferie snart?♥

8 kommentarer

Siste innlegg