GUEST ON THE SCANDINAVIAN TOP MODEL

// I samarbeid med Daniel Wellington.

Natt til fredag 24.juni sjekket jeg mailen min før jeg skulle legge meg, og da skjedde noe som bokstaveligtalt har forandret livet mitt allerede. Det var noe jeg virkelig aldri hadde trodd kom til å skje, men det skjedde og det kom uventet. Jeg har i mange år samarbeidet med Daniel Wellington og reklamert for deres klokker. Denne gangen nådde samarbeidet våres nye høyder. De spurte om jeg ville bli med dem til Portugal 27.juni for å være gjest på Top Model Skandinavia og representere deres klokker der, samt være et ansikt foran kameraet. Det første jeg tenkte var faktisk “Hva i all verden leste jeg nettopp?”. Jeg leste det flere ganger for meg selv, og måtte til slutt fortelle dette til familien min for å samle meg igjen. Selv om det var en STOR mulighet for meg, så er jeg min største fiende når det gjelder ting som dette. Jeg har ikke tro på meg selv, så ja av både glede og frykt kom det tårer – fordi jeg visste ikke om jeg klarte å si ja selv om jeg ville. Jeg hadde ikke mange dager å tenke over dette på, så jeg sendte en rask mail til min sjef på Side2 og den telefonensamtalen jeg fikk var alt jeg trengte. Jeg trengte å gjøre dette for meg selv. Jeg trengte å komme meg ut av komfortsonen min og ha troen på meg selv. Og vet dere hva? Jeg takket ja.

Så denne reisen kunne jeg ikke gjennomføre alene. Min snille kollega og venn, Ingvild kunne bli med meg på denne reisen til Portugal. Før vi visste ordet av det var vi der. Samme dagen vi kom satt vi i et møte til sent på kvelden for å gå igjennom hvordan morgendagens innspilling skulle foregå. Jeg fikk manuset og da var det bare å gjøre seg klar. Tirsdagen var det fullt kjør fra 07:00 til 17:00 og med tanke på hvor sjenert jeg er foran kameraet gikk det over alle forventningene mine. Jeg hadde så mange flotte mennesker rundt meg som hjalp meg igjennom dette. Nå gjenstår det bare å se hvordan det blir på skjermen! Det kommer til å vises i Danmark, Sverige og Norge til høsten.

For første gang på veldig, veldig lenge er jeg endelig stolt over meg selv.

Ser du på Top Model?♥

35 kommentarer

Siste innlegg