CLOSER LOOK AT MY DW’S

Denne dagen har startet så bra at jeg nå er sliten av å gå rundt å smile for meg selv. Da vet du at du er lykkelig. Ida, Nadine og jeg har lenge snakket om å dra til syden sammen i august og den gode nyheten er at den endelig er booket!! Vi skal ta oss en liten ferie på litt over 1 uke i Spania, som da blir en perfekt avslutning på sommeren. Jeg har ikke vært på ferie i syden på over 2 år, så jeg kommer til å trenge denne ferien vet jeg. Så etter den gode nyheten, var humøret og energien på topp så jeg bestemte meg for å dra på treningssenteret for å ta en styrkeøkt der. Jeg har ikke trent på over 2 måneder, fordi jeg har fokusert så mye på maten og nesten glemt treningen. Så nå skal jeg jobbe med å finne den perfekte balansen, så er jeg noen skritt nærmere målet mitt.

Etter mitt opphold i Portugal og etter at jeg fortalte om mitt hemmelige oppdrag, har dere vært så snille mot med med alle de fine tilbakemeldingene. Det vil jeg virkelig takke for! Betyr så mye for meg å høre dette, siden denne opplevelsen forandret meg. Bloggpostene fra Portugal fikk mye oppmerksomhet, og spesielt tilbehøret mitt fra Daniel Wellington. Flere av dere har spurt om hvilke modeller de forskjellige klokkene er, og da tenkte jeg at det passet bra med et eget innlegg hvor dere kan ta en nøyere titt på klokkene og sjekke de ut på hjemmesiden deres. Jeg er veldig glad i begge modellene, men den minste klokken er min favoritt rett og slett fordi den er bitteliten.

Classy Sheffield finner du her & Dapper Sheffield finner du her – denne har jeg mørkebrun reim på.

Hvilken modell likte du best?♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg