SNAPCHAT LATELY

I hele dag har jeg holdt på med å rydde rommet mitt som om jeg har skrudd på en turboknapp. Men likevel er jeg ikke halveis i å ha et ryddig rom igjen, fordi jeg begynte å se i skapene mine og fant klær jeg ikke lenger bruker. Så da kom jeg på at jeg har en gammel instagrambruker jeg har som en salgskonto (madeleinepsale). Den har vært død lenge, men det var på tide å vekke den igjen. Jeg har lastet opp en del klær der allerede, men en del har allerede blitt solgt. Jeg har kun sjekket skapet mitt inne på rommet, og det ute på gangen gjenstår det å ta en titt på. Vet aldri hva jeg kan finne på å selge, allerede lagt ut noen produkter jeg har elsket høyt haha – på tide å sende dem videre til noen nye lovers.

Rommet har vært mitt “lekested” i dag, og jeg har derfor ikke gjort noe spesielt. Så jeg tenkte derfor å slå til med et nytt innlegg med mine siste snapchat øyeblikk! Det er flere tusen som følger meg der, men jeg vet aldri om det er så mange herfra som leser bloggen min som følger den. Nå skal jeg snart hoppe i dusjen, legge meg ned i sengen for å se på en film og gjøre meg klar for åpningsvakt på Urban i morgen.

Følg meg gjerne på SnapChat; Alohaamad.

Er du aktiv på SnapChat?♥

20 kommentarer

Siste innlegg