WEEKND

Er det virkelig søndag allerede? Tiden flyr i godt lag, og det er ingenting jeg kunne sagt som hadde gitt mer mening enn dette akkurat nå. På fredagen etter jeg hadde jobbet på Urban, dro jeg hjem for å slappe av litt før jeg skulle ut. Det ble en sen og koselig sommerkveld ute på Fuglevik med supre mennesker. Men jeg kunne ikke bli så altfor lenge, selv om det ble senere enn forventet. For jeg skulle jobbe på lørdagen og trengte å få sovet ut, siden etter steningsvakten var det klart for en veldig etterlengtet kveld. Hos Nadine hvert eneste år arrangerer hun en fest som kalles fiesta hvor det er mexikanskaften med taco, pinjata og mye moro. Det var et veldig sommerlig tema, og siden jeg for litt siden kjøpte meg en enorm oppblåsbar flamingo måtte jeg jo bare få brukt den til denne anledningen. Jeg hadde nesten glemt hvor stor den var, før snille mamma blåse den opp for meg mens jeg var på jobb haha. Den ble en stor favoritt den kvelden skal jeg si dere, og chillespotten min dagen etter. Vi visste ikke hva kvelden hadde å by på, men vi var en flott gjeng med jenter som ble med på alt spontant. Det ble derfor ut på byen på oss jentene, noe som bare var gøy siden vi var mer pyntet enn vanlig – og hadde kledd oss til et tema. Jeg tror noen mennesker kanskje lurte på hvorfor jeg i all verden gikk med denne kjolen på byen, og hadde jeg visst vi skulle på byen hadde jeg tatt med skift haha.

Kvelden var vellykket, og i dag våknet alle vi jentene sammen – bortsett fra jeg som hadde bestemt meg for å sove med den enorme flamingoen i natt (???). Vi dekket på til god frokost, lagde vafler og koste oss med iskaffe før det var på tide å komme seg hjem. Nå sitter søsteren min og venter på at jeg skal bli ferdig med å blogge, så vi kan gå ut å teste ut Pokemòn Go spillet haha.

Så det ikke gøy ut & har du hatt en fin helg?♥

16 kommentarer

Siste innlegg