SUNNY DAYS IN MY NEW DENIM DRESS

Før jeg la meg i går bestemte jeg meg for å ta på alarm i dag tidlig så jeg kunne ha god tid før jobb. Jeg tok meg en lang dusj, lagde meg makaroni og bearnaise til frokost just because I love it og satt meg ute på hverandaen. Det er virkelig ikke tull når jeg sier at hver eneste gang jeg skal jobbe, så er det tidenes sommervær ute. Derfor slappet jeg av 1 time ute med resten av familien min, og søte Lana. Dere husker kanskje for en liten stund tilbake så hadde Lana blitt dårlig. Hun ville ikke spise, og var overhodet ikke seg selv i flere dager så vi tok hun med til dyrlegen. Hun gikk på medisiner, og har nå lenge vært den Lana vi kjenner og ler så mye av. Tror jeg kunne skrevet et evig innlegg om denne kaninen, men jeg skal holde det kort; Hun er den kuleste kaninen vi noensinne har hatt og hun legger seg alltid ned ved siden av deg på kveldene for å kose med deg før man legger seg. Jeg kan ikke kalle meg den ultimate toppbloggeren uten en hund, men Lana er my kind of dog kan man vel si. Hun oppfører seg mer som en hund enn som en kanin, og jeg digger det.

På grunn av det fine været kjørte jeg på med min nye denim kjole. Jeg har flere slike kjoler i klesskapet mitt og måtte bare skaffe meg denne òg. Den var sååå behagelig å jobbe med i dag på Urban. Når det er sagt så endte jeg opp med gnagsår og vannblemmer på føttene fordi jeg gikk til byen i splitter nye sko i dag. Du kan kalle meg smart!

Kjolen min er sponset & den finner du her.

Likte du kjolen & hva har du gjort i dag?♥

20 kommentarer

Siste innlegg