ANTREKK: COZY IN THE SUNSET

De 2 siste dagene har jeg vært evig takknemlig for at jeg har hatt fri. Det har vært så fantastisk vær ute, så jeg lå på verandaen i flere timer i går og solte meg – noe huden min faktisk trengte. Men siden jeg brukte for lav faktor på hele kroppen inkludert ansiktet mitt endte jeg opp solbrent som bare søren. Det kokte i ansiktet mitt hele kvelden, og det passet egentlig veldig dårlig da vi var på Losen i Larkollen og hygget oss med mange. Jeg våknet hos Victoria med Ida, og ble kjørt hjem tidligere på dagen for å få mye ut av dagen. Det var litt overskyet i starten, men solen kom frem etterhvert og da la jeg meg ut på verandaen igjen med familien min og fikk litt ekstra farge. Denne gangen brukte jeg en av de høyeste faktorene vi hadde hjemme for å ikke bli dobbelt så ille i dag, det hjalp heldigvis og jeg håper på at rødheten har roet seg ned til i morgen. Da er det nemlig på tide med bursdagsfeiring!!

Den jenta jeg er utenom bloggen er hun som ALLTID har på seg denne kose-shortsen så fort jeg er innendørs. Det er verdens beste shorts som jeg har hatt i 3 år. Den brukes ca hver dag egentlig, og jeg blir knust da den må vaskes fordi jeg elsker den. Jeg nektet å gå ut av shortsen i dag, og tenkte heller at jeg kunne shortsen til et kult antrekk. Jeg kan ikke si jeg gjorde så mye, annet enn å slenge på mer koseklær som passet til å ha på seg utendørs. Så en ekstra topping av det hele; Min kule caps fra The Hundreds.

Genser fra BikBok // Shorts fra Urban // Sko fra Nike // Caps fra The Hundreds (Sponset) // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?♥

29 kommentarer

Siste innlegg