ANTREKK: MILITARY DRESS WITH A BOHEMIAN STYLE

Om dagen er jeg overalt føles det ut som, og det er så gøy! Hvis dere følger meg på SnapChat så ser dere kanskje at jeg er litt på farten om dagen. Jeg er nødt til å nyte dette mens jeg kan og har muligheten til det. Hva jeg gjorde i går skal jeg lage et eget innlegg om i morgen eller på torsdag, mens nå skal jeg visere dere et kanskje tilfeldig antrekk jeg satt sammen, men som ble et favoritt antrekk. Jo mer jeg planlegger antrekkene mine, jo mindre liker jeg dem virker det som. Dette antrekket satte jeg sammen i en fei. Det blåste ute, men det var likevel sol og pent vær. Så mitt spørsmål var om jeg kom til å fryse litt på grunn av vinden. Jeg vurderte sneakers, men jeg bestemte jeg fort for å velge sandalene jeg elsker og kjøre på med mer detaljer enn bare en enkel kjole til. Det er den perfekte kimonoen etter min mening, og den har jeg brukt litt too much i det siste! Men til dette antrekket gjorde den susen synes jeg, og siden det blåste litt passet det ganske bra.

Jeg tro til Son med Victoria i dag, hvor vi bare koste oss i finværet siden begge hadde fri fra jobben. Jeg knipset noen bilder som jeg tenkte å vise dere en av de neste dagene! Victoria bestemte seg for å ta antrekksbildene av meg der det er mest trafikk, og gjett om vi brukte lang tid. Men en ting er sikkert, menneskene i Son er sååå hyggelige at vi fikk sjokk noen ganger – og det er nesten trist.

Kimono fra BikBok // Kjole fra Nelly // Sko & veske fra River Island // Klokke fra Larsson & Jennings

Hva synes dere?♥

17 kommentarer

Siste innlegg