BRYGGEKOS I SON

Jeg skal virkelig begynne å få med jentene til Son oftere når det er fint vær. Det var så utrolig koselig å bare vandre rundt ved bryggen i går med Victoria mens solen stekte. Med tanke på at Son ikke er langt unna her vi bor, er det nesten så jeg blir frustrert siden jeg ikke har vært der oftere. Sist jeg var der var for flere år siden på en familiemiddag, så det er på tide å lage nye minner med venninner der synes jeg. Vi tok koselige bilder litt rundt omkring der og da kom det en kjempesøt jente bort til meg som fulgte bloggen min. Sånt går man aldri lei, og at folk vil ta bilder med meg er fremdeles sprøtt å tenke på – men jeg setter veldig pris på det. Hverken jeg eller Victoria er noe spesielt glad i sjømat (selv om jeg skulle ønske det), så vi gikk derfor på den italienske resturanten de hadde der. Det ble pizza og pasta på oss, og det var virkelig godt! Vi begynte å passere bortover mot der vi hadde parkert, og tenkte oss først hjem med en gang, men da kom vi på noe annet vi ville sjekke ut. Vi dro innom SonSpa for å undersøke litt priser osv, siden vi har kjempelyst til å ha en dag med massasje der. Jeg har faktisk aldri tatt en ordentlig massasje før, og tror kroppen min og ikke minst meg selv hadde hatt godt av det. Jeg er flink til å slappe av, men jeg tror jeg likevel har mye stress i kroppen som bare ikke forsvinner siden jeg alltid gjør noe. Så vi prøver å få med flere av jentene på dette, og jeg håper virkelig det kan bookes timer der snart, for jeg er så gira på litt ekstra jentekos.

Nå skal jeg sette på en film og kose meg med litt snacks. Ikke ofte jeg har muligheten til det lenger nå som jeg tilbringer mye mer tid ute. Derfor setter jeg mye mer pris på denne alenetiden når jeg først har null planer.

Så det ikke koselig ut & hva gjorde du i går?♥

11 kommentarer

Siste innlegg