STØTVIG HOTEL

På søndagen fikk Ida, Malene og jeg en spontan idè om å stå opp tidlig på mandagen for å dra på Støtvig Hotel som ligger i Larkollen. Det er ikke langt unna her, og vi alle hadde så lyst til å starte morgenen med et beroligende bad der før vi alle skulle på jobb. De gale jentene spurte om jeg ville bli med på trening 06:00 før Støtvig, men jeg bare lo og sa at det kom ikke til å skje. Det holdt med å stå opp tidlig for å bade for meg, haha! Jeg er et typisk b-menneske men det er også godt å kunne våkne opp til en alarm for å få mer ut av dagen enn å sove den bort. Det var nesten så vi følte vi var på ferie de timene vi koste oss på hotellet, og for under 200-lappen var det overraskende mye vi fikk tilgang til. Vi gikk med en gang til ute-bassenget hvor man har en nydelig utsikt ut mot vannet og båthavnen. Det var 4 områder vi kunne bade på, og man følte seg nesten som drittunger fordi vi ville bare overalt flere ganger. Jeg synes det er veldig gøy å svømme, men det som toppet denne morgenen var uten tvil boblebadet. Hvis jeg hadde lukket øynene mine hadde jeg sovnet på et par sekunder.

Bikinien jeg hadde på meg har jeg ikke brukt på noen år fordi bikinitrusen har vært for “stor” for meg, men jeg ville bare prøve den for moroskyld og da passet den! Derfor måtte jeg bare bruke den da den først passet meg, og kan vel ikke legge skjul på hvor glad jeg ble. Etter en forfriskende morgen dro vi på jobb, og så straks vi hadde stengt spiste vi en sen middag ute med flere venner som var kjempekoselig.

Har du vært på noe spa den siste tiden?♥

15 kommentarer

Siste innlegg