FAMILY CELEBRATION

Formiddagen i går hadde jeg avtalt å ta en kaffe og spise lunsj med min gamle sjef på Urban, som også er en venninne av meg. Vi har så mye vi kan le av og se tilbake til som kollegaer, så å ta en kaffe og snakke om mye rart var bare kjempekoselig! Vi begge hadde flere ærender vi måtte gjøre den lørdagen, så det ble en rask lunsj før vi begge måtte komme oss videre. Jeg hadde en morsom kveld å se frem til siden min kusine Malin feiret bursdagen sin sammen med en venninne. Men dere vet hvordan vi jenter kan være samme dagen vi skal ut? Får panikk av å ikke vite antrekket for kvelden, ting går ikke helt som planlagt og tiden begynner å bli knapt. Heldigvis for meg i går så hadde jeg god tid, så god tid at jeg faktisk kom litt tidligere og hjalp til med å gjøre istand til festen. Vi var et fullt hus med mange nydelige jenter som hadde det gøy. Jeg derimot satt med både alkohol og grønn te for multitaske litt. Jeg har blitt forkjøla og blir ikke kvitt den heller. Den siste tiden har jeg begynt å lure på om jeg kanskje har fått bronkitt igjen, som jeg hadde for noen år tilbake – men jeg håper det bare er en vanlig forkjølelse som snart forsvinner.

Antrekket jeg hadde på meg i går har jeg hatt et elsk og hat forhold til. Kjolen har jeg hatt en stund, men ikke brukt fordi jeg ikke helt har visst hva jeg har syntes om den. Men med riktig styling og anledning fant jeg ut av at jeg elsker den. Jeg venter på en lignende kjole i turkis som også er fra River Island og det gleder jeg meg til.

Hadde du en fin lørdag?♥

19 kommentarer

Siste innlegg