WANTIES

// Innlegget inneholder adlinks.

Jeg skulle kanskje tenkt at å ha litt nye sommerklær innen jeg dro på ferie hadde gjort susen, men det har jeg helt glemt og blir derfor ikke noe nytt på meg under denne turen. Det er jo et kjempestort shoppingsenter i Spania, så kanskje jeg finner noe der. Jeg fant så mye fint på Nelly nå at det er litt irriterende at jeg ikke sjekket opp dette tidligere… Men likevel er det deilig å ha droppet denne sommershoppingen – har jo spart litt penger på grunn av det skjønner jeg, haha. Denne sommeren har jeg fått blitt skikkelig dilla på mønstrete klær, uansett om det er med få farger eller er en fargebombe. Viktigste for meg er at det skal være behagelig å gå med, og når jeg sier det betyr det ikke tettsittende plagg. Svetteringene kommer fort og det å alltid måtte dra ned/ opp ting for at det skal holde seg på plass orker ikke jeg. Så baggy klær har utentvil vært en stor favoritt hos meg, og det i flere år! Nelly synes jeg har stor variasjon av baggy klær og tettsittende klær, og derfor er det på min topp 3 liste over favoritt butikker på nett. Noe jeg vet flere tenker på er jo at nettbutikker skal være trygge å handle på og der scorer Nelly ganske høyt.

Nå skal jeg få i meg en alt for sen middag etter dagens kveldsvakt på Urban. Ha en fortsatt fin kveld!

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

16 HER // 17 HER // 18 HER

19 HER // 20 HER // 21 HER

22 HER // 23 HER // 24 HER

Likte du noen av produktene over – i så fall hvilke?♥

12 kommentarer

Siste innlegg