LET’S TALK ABOUT NAILS

Hvis det er èn ting jeg har gjort i dag så er det å nyte fridagen min. Jeg sov lenge og uten å våkne opp til en alarm, sånne ting setter man pris på når man først får litt fri. Så jeg la fort planer for hva jeg skulle gjøre i dag, og dagens planer består stort sett av å beholde meg i sengen. Jeg hadde alltid filmkvelder med meg selv før og det har det ikke blitt mye av den siste tiden. Derfor har jeg i hele dag sett på filmer/ serier som jeg liker, blant annet fått sett nyeste episoden av Pretty Little Liars – men altså er jeg den eneste som synes denne sesongen har vært den dårligste hittil?

Jeg har tenkt litt tilbake på alle de innleggene jeg postet på bloggen om de sprøe neglene mine. Jeg gjorde så mye gøy (og rart) med dem da jeg hadde lange negler, og dessverre ble de ganske ødelagte for 1-2 år siden. Jeg ville teste gelènegler og det føltes fantastisk å ha lange negler, men tanken på at det ikke var mine likte jeg ikke. Jeg følte jeg måtte passe på dem hele tiden, og det var irriterende. Til slutt begynte de å bli løse, og jeg tok de til slutt av på egenhånd. Det skulle jeg aldri ha gjort fordi etter det ble mine negler like myke som gelè. Jeg kunne vri dem i alle kanter uten av de knakk og det var rett og slett ikke noe styrke i dem. Så da kjøpte jeg produkter for å behandle neglene mine og nå er de sterkere enn de noensinne har vært. Noen har bare sterke negler, men den jenta var ikke jeg og til de som sliter sånn som meg – tenkte jeg et innlegg som dette kunne passe.

♥ Apricot er en behandlingsolje for neglene som tilfører fukt og styrke til neglene. La den være på både neglene og huden rundt i noen minutter før du fjerner det med papir og skylder hendene med vann.

♥ Ridge Filling er min favoritt som jeg bruker hver eneste gang jeg skal ta på ny neglelakk som et underlag. Den fikser flisete negler og beskytter neglene samt som den gjør dem sterkere.

♥ De to siste neglelakkene er dem jeg bruker når jeg skal ta fransk manikyr på neglene mine. I stedenfor å bruke en gjennomsiktig neglelakk som en siste finish bruker jeg en som har litt rosafarge i seg for å få neglene til å se mer rene og pene ut.

Hva bruker du på neglene dine?♥

9 kommentarer

Siste innlegg