ANTREKK: BROWN LEATHER JACKET

I dette øyeblikk sitter jeg på et hotellrom i Karl Johan mens kusinen min står på badet og fikser seg. Vi skal nemlig på en innflyttningsfest til Ingvild her i Oslo, og da dro vi inn tidlig i dag for å få slappet av litt før vi skal drikke. Vi har shoppet litt (kan man kalle 2 leppestifter for shopping?) og har bare gått ute i det fine været. Det er virkelig den perfekte dagen til at sommerværet skulle komme tilbake. Humøret mitt blir alltid bedre med pent vær, og jeg håper for gudsskyld ikke at dette kun er meg. Fint vær resulteter til en happy Madeleine. Malin og jeg skal straks begynne å vorse litt på hotellrommet her før vi skal komme oss til Grunerløkka hvor festen skal være. Vi gleder oss så mye!

Det er ikke ofte jeg knipser antrekksbilder i Oslo, men når jeg først er her er det obligatorisk ting å gjøre for oss bloggere. Men skrekken for å gjøre det i en folkemengde er der fremdeles, så vi tok det like gjerne i gaten hotellet vårt ligger. Jeg har gledet meg kjempemye til å bruke dette antrekket helt siden jeg bestilte denne skinnjakken på nettet for litt over 1 uke siden. Bestilte med express siden jeg måtte ha den før jeg drar til syden, og jeg er SÅ fornøyd. Brunfargen på skinnjakken har en liten sjarm i seg som jeg falt for, og i tillegg ser jeg ikke denne fargen på skinnjakker ganske ofte – så det kommer vel ikke som noen sjokk at den måtte jeg bare ha. Den kostet litt under 1000-lappen og det synes jeg var en veldig grei pris med tanke på hvor fin den er.

Ha en fin torsdag, kjære lesere♥

Skinjakke fra Asos // Kjole fra TopShop // Sko fra Converse // Koffert & Veske fra River Island // Solbriller fra Quay // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?♥

19 kommentarer

Siste innlegg