ANTREKK: ADIDAS AND BRAIDS

Kort fortalt bestemte Ida, Nadine og jeg meg for å lage taco i leiligheten – har man alt man trenger tilgjengelig, hvorfor ikke bare lage god mat der? Faktisk sykt hvor mye penger vi har spart på å ikke spise ute hele tiden, alt fra lunsj til middag. Det har vi bare tatt i leiligheten. Ferie på budsjett, men for moroskyld egentlig! Etter vi hadde spist taco begynte vi å gjøre oss klare til å gå ned til byen for å sjekke ut markedet som er der. Der fant jeg favorittgodteriet mitt i en godtebod. Da jeg var liten og reiste til Spania med familien, var det dette godteriet jeg alltid ville ha. Så da minnene kom tilbake, måtte jeg bare kjøpe det selv om det ikke er noe spesielt ved det. Smaker fremdeles akkurat det samme som det gjorde da, og det var godt for både munnen og magen. Siden vi skulle opp tidlig i dag for å rekke stranden, begynte vi å gå litt hjemover, men da stoppet vi opp ved en iskremcafè vi måtte teste ut. Jeg følte meg som en liten drittunge igjen i den cafèn og det var så fantastisk.

Jeg tok på meg noe av det mest behagelige jeg har med på denne turen, som er Adidas kjolen min. Den er så comfy og ikke minst kjempekul synes jeg. Jeg orket ikke å gjøre så mye med antrekket, men noen ganger stemmer det at less is more. Da Ida flettet håret mitt (som hun har mast om så lenge) løftet det antrekket. Jeg har nesten glemt at hårfrisyrer kan være med på å forme et antrekk. Så kanskje vi ser mer av hårstylisten Ida på bloggen fremover!

Kjole fra Adidas (sponset av Junkyard) // Sko fra Noodles // Solbriller fra Asos

Hva synes dere om antrekket og håret?♥

12 kommentarer

Siste innlegg