PICTURES FROM YESTERDAY

Vi tilbringte de første dagene ved bassenget siden vi bare ville bli vant til denne varmen. Men nå derimot, har vi blitt strandmenneskene på tur! I går skulle vi egentlig stå opp tidlig for å komme oss på stranden og få mye ut av dagen, men ingen var den første til å stå opp da alarmen ringte så da sov alle videre… Når vi først kom oss på stranden tok det ikke lang tid før vi måtte dra hjemover igjen for å fikse oss siden vi skulle spise ute. Dette er andre gangen vi spiser ute her nede, vi alle sitter faktisk med sjokk over at vi ikke har gjort det oftere. Så gårsdagens middag-opplevelse var noe for seg selv, det var så deilig å få i seg skikkelig mat og bare nyte alt som kom på bordet. Vi ville ikke avslutte kvelden for tidlig, så vi tok en liten tur gjennom ett annet marked, deretter så vi etter en bar/ resturant for å sette oss ned. Der tok vi en drink og spilte kortspillet som heter Uno. Jeg spilte det før første gang i går som de fikk litt sjokk over da jeg spurte “hva er Uno?”, jeg har alltid vært hun som har elsket vri-åtter men nå elsker jeg jaggu meg Uno også. Mens vi spilte dette koste vi oss med en drink hver og hadde det bare kjempegøy.

Nå venter jeg på at jentene skal komme tilbake med pizza, siden jeg måtte bli igjen å blogge ferdig slik at vi rekker Habaneras i dag igjen. Ganske sykt hvor mye vi jentene spiser og drikker når vi er i leiligheten, haha. Vi har 5 dager igjen her nede, og det er skremmende hvor fort alle dagene går. Men da er det viktig å gjøre mye ut av de mens vi kan.

_

Så det ikke koselig ut?♥

21 kommentarer

Siste innlegg