ANTREKK: BEACH INSPIRED OUTFIT

Det er sprøtt at vi har vært her 1 uke allerede, og reiser hjem om bare få dager. Det har gått alt for fort, og det er sykt! Men de siste dagene nytes, og dagen i går har vært den beste hittil uten tvil. Jeg knipset litt bilder som jeg skal bruke i et mer hverdagslig innlegg, mens jeg skal vise dere antrekket mitt nå. Dette antrekket hadde jeg planlagt i hodet mitt før jeg dro til Spania, men jeg hadde ingen anelse om at denne kjole/ toppen skulle være så gjennomsiktig og kort bak (!!!). Thank God for at jeg pakket med meg en kort olashorts som jeg måtte ha på meg under denne overdelen. Hvis ikke hadde jeg blitt lei meg over at antrekket jeg så for meg aldri ble knipset under ferien. Men det var en ting jeg fikk lyst til å gjøre med antrekket og det var å få det mer strand-inspirert. Derfor kom jeg på at jeg hadde en strandhatt som jeg ikke hadde brukt enda, samt at jeg ville style dem opp med favoritt solbrillene mine. Jeg elsker fargen på glassene og de gjør så mye i helheten på dem – ønsker meg dem i en annen farge også faktisk, men det kan vente.

Jeg tenkte meg ikke om da jeg sa jeg ville ta antrekksbildene nede ved stranden, for der er det stappfullt av mennesker. Vi prøvde flere steder, men det var umulig å ikke få med mennesker på bildene. Derfor endte jeg opp med å bokstaveligtalt shoote bildene nede på stranden. Men der ble det både nippler og rumper med på bildene, så av alle antrekksbildene som ble knipset var det disse som kom best ut av all nudenessen.

Overdel fra Nelly // Sko & veske fra River Island // Hatt fra H&M // Solbriller fra Ray-Ban

Hva synes dere?♥

11 kommentarer

Siste innlegg